Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
VickyPedia
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022
VickyPedia
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων

Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλαδικές – Τί να προσέξετε

2 έτη πριν
Κοινωνία
Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλαδικές – Τί να προσέξετε
Share on FacebookShare on Twitter

Στις 15 Ιουνίου ξεκινούν οι φετινές Πανελληνίες Εξετάσεις για τους υποψήφιους των Γενικών Λυκείων, ενώ μία μέρα αργότερα αναμένεται να εξεταστούν οι μαθητές των ΕΠΑΛ.

Το πρόγραμμα

Το πρώτο μάθημα στο οποίο θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Γενικής Παιδείας) για τα ΓΕΛ και τα Νέα Ελληνικά (Γενικής Παιδείας) για τα ΕΠΑΛ.

Υπενθυμίζεται ότι φέτος οι υποψήφιοι των ΓΕΛ θα δώσουν εξετάσεις και με το νέο σύστημα (εξέταση στο μάθημα της Κοινονιωλογίας αντί Λατινικών και απουσία συντελεστών βαρύτητας στις βαθμολογίες των μαθημάτων, οι διαφορές μεταξύ άλλων) και με το παλιό.

Έτσι, οι υποψήφιοι που θα εξεταστούν με το ΝΕΟ σύστημα, στις 17/6 θα εξεταστούν στα Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) και στα Μαθηματικά (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Στη συνέχεια, στις 19/6 θα εξεταστούν στη Βιολογία (Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας) και στην Κοινωνιολογία (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών).

Ακολουθούν, η εξέταση στη Φυσική στις 22/6 (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και στις 24/6 στην Ιστορία και την Πληροφορική, των Ομάδων Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής αντίστοιχα.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με την εξέταση στις 26/6 στην Χημεία (ΟΠ Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και την Οικονομία (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Οι υποψήφιοι των ΓΕΛ που θα δώσουν με το ΠΑΛΙΟ σύστημα, θα έχουν κατά βάση κοινό πρόγραμμα με όσους δώσουν με το νέο. Εξαίρεση, στις 22/6 θα πραγματοποιηθεί η εξέταση των Λατινικών (ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών), στις 24/6 η εξέταση του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και στις 26/6 η εξέταση του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Σε ό,τι αφορά τα ΕΠΑΛ, μετά την εξέταση των Νέων Ελληνικών (16/6), θα πραγματοποιηθεί η εξέταση στα Μαθηματικά (‘Αλγεβρα) στις 18/6. Στη συνέχεια, από τις 20 έως και τις 30/6 θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις στα μαθήματα ειδικότητας.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 και είναι κοινή για τους υποψηφίους. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 και η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες. Εξαίρεση, το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο (ΕΠΑΛ), για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις ώρες.

Σημειώνεται ότι ακόμα αναμένεται το πρόγραμμα των Ειδικών Μαθημάτων.

Ένα ακόμη βήμα, η ανακοίνωση του αριθμού εισακτέων. Παρ’όλο που η ανακοίνωση του ακριβή αριθμού δεν έχει γίνει από πλευράς υπουργείου, ωστόσο η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε διαδικτυακά είχε αναφέρει ότι δεν θα υπάρξει μεγάλη αλλαγή σε σχέση με τον περυσινό.

82.159 υποψήφιοι στα ΓΕΛ για 77.970 θέσεις

Συμπληρώνεται το παζλ των αριθμών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020, καθώς δημοσιοποιήθηκε από το υπουργείο Παιδείας ο αριθμός των υποψηφίων των ΓΕΛ που δήλωσαν συμμετοχή στις εξετάσεις.

Σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση του υπουργείου, 82.159 θα είναι οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων (ημερησίων και εσπερινών) που δήλωσαν συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020, με το παλαιό και το νέο σύστημα. Το παραπάνω προκύπτει από σχετική Υπουργική Απόφαση που υπεγράφη σήμερα.

Αναμένεται στο επόμενο χρονικό διάστημα η ανακοίνωση και του αριθμού των υποψηφίων των Επαγγελματικών Λυκείων.

Υπενθυμίζεται, ότι ο συνολικός αριθμός εισακτέων στις σχολές, στα τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 έχει καθοριστεί στους 77.970, αριθμός ίδιος με εκείνον της περυσινής χρονιάς.

Αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης στην Έκθεση

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», μεταβάλλεται η βαθμολόγηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, το οποίο είναι το μόνο κοινό για όλα τα επιστημονικά πεδία.

Το διαγώνισμα χωρίζεται σε τέσσερα ερωτήματα, εκ των οποίων το πρώτο βαθμολογείται με 15 μονάδες, το δεύτερο με 40 μονάδες, με τα υποερωτήματα -ανάλογα με τη βαρύτητά τους- να βαθμολογούνται με 15, 15 και 10 μονάδες, το τρίτο θέμα με 15 μονάδες και το τέταρτο με 30 μονάδες.

Η βαθμολόγηση θα είναι πιο ενισχυμένη στις ερωτήσεις που αφορούν τη Γλώσσα και ελαφρώς χαμηλότερη στα ζητούμενα που αφορούν τη Λογοτεχνία, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Παιδείας.

Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για τη βαθμολόγηση του κάθε ερωτήματος με το που λάβουν το διαγώνισμα.

Πώς θα γίνει φέτος ο υπολογισμός στα μόρια

Οι Πανελλήνιες 2020 έχουν μία σημαντική διαφορά, καθώς με τον νόμο 4610/2019 καταργήθηκαν οι συντελεστές βαρύτητας. Ως εκ τούτου, τα συνολικά μόρια προκύπτουν από το μέσο όρο των βαθμών στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα, πολλαπλασιαζόμενο επί 1.000. Ο αντίκτυπος που θα έχει αυτή η αλλαγή στις Πανελλαδικές 2020, αναλύθηκε από τον μαθηματικό – σύμβουλο σταδιοδρομίας κ. Στράτο Στρατηγάκη, σε άρθρο του στη «Ναυτεμπορική», όπου δημοσίευσε και τους σχετικούς πίνακες.

Πόσα μόρια δίνει κάθε μονάδα

Σύμφωνα με τον κ. Στρατηγάκη, πλέον «δεν υπάρχουν μαθήματα που δίνουν περισσότερα μόρια, όπως υπήρχαν μέχρι και το 2019 τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Έτσι κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019, όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα».

Η αλλαγή θα επηρεάσει το συνολικό αριθμό μορίων που θα συγκεντρώσουν οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές 2020, αφού δεν γράφουν σε όλα τα μαθήματα τον ίδιο βαθμό. «Αν, δηλαδή, ένας υποψήφιος έγραφε και στα 4 μαθήματα 15, τότε θα συγκέντρωνε 15.000 μόρια είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο. Όμως αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη», διευκρινίζει.

Οι υποψήφιοι «συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια με το νέο σύστημα», παρατηρεί ο κ. Στρατηγάκης, εξηγώντας ότι «αυτό οφείλεται στο ότι στο Μάθημα 1 και το Μάθημα 2, που είναι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι γράφουν χαμηλότερους βαθμούς, γιατί είναι δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουν αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα στα μαθήματα με χαμηλότερες επιδόσεις».

Στον πίνακα 2 αποτυπώνονται 4 παραδείγματα που δείχνουν τη διαφοροποίηση των μορίων ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων:

Οι τάσεις που θα προκύψουν από την κατάργηση των συντελεστών

Με την κατάργηση των συντελεστών, η εξέλιξη θα δημιουργήσει μια γενική τάση, αυξητική στα μόρια. Ωστόσο, η αύξηση δεν θα είναι ίδια σε όλη την γκάμα, «αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά των βαθμών από το μέσο όρο των βαθμών του υποψηφίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά μορίων μεταξύ του παλαιού και του νέου συστήματος» υπογραμμίσει ο εκπαιδευτικός αναλυτής.

«Ο υποψήφιος 1 θα συγκέντρωνε τα ίδια μόρια και με τα δύο συστήματα, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, γιατί κανείς υποψήφιος δεν γράφει τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα. Οι άλλοι υποψήφιοι είναι πιο πραγματικές περιπτώσεις και βλέπουμε ότι όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουν οι βαθμοί τους από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά των μορίων. Αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε ότι θα έχουμε άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων σχολών, εξαιτίας της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού μορίων. Δεν γνωρίζουμε βέβαια πώς θα επηρεάσει τη διαμόρφωση των βάσεων η δυσκολία των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις εξετάσεις», προσθέτει.

«Να μην κοιτάζουν οι υποψήφιοι τις περσινές βάσεις»

Ο κ. Στρατηγάκης σημειώνει ότι τους υποψηφίους δεν τους ενδιαφέρει πόσα μόρια θα έβγαζαν με το ένα ή το άλλο σύστημα. «Η μελέτη αυτή είναι χρήσιμη για να καταλάβουν ότι δεν έχει κανένα νόημα να κοιτάζουν τις περσινές βάσεις, γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση που θα υπάρχει από τις επιδόσεις των υποψηφίων, υπάρχει και η κρίσιμη διαφορά του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων, που επί της ουσίας κάνει πράξη χωρίς νόημα να κοιτάζει ο υποψήφιος τις περσινές βάσεις».

Όπως εξηγεί, ο υποψήφιος νούμερο 3 που με το παλιό σύστημα συγκέντρωνε 9.950 μόρια και αν υπήρχε η βάση του 10 θα κοβόταν ενώ με το νέο σύστημα θα συγκέντρωνε 10.250 μόρια και δεν θα κοβόταν. Άλλη μία απόδειξη ότι η βάση του 10 είναι ένα κινητό φράγμα χωρίς νόημα.«Συνεπώς δεν κοιτάζουμε τις περσινές βάσεις και δεν κάνουμε υπολογισμούς ότι για να πετύχουμε στη σχολή των ονείρων μας πρέπει να συγκεντρώσουμε τόσα μόρια, συνεπώς πρέπει να γράψουμε αυτή τη βαθμολογία»,λέει καταλήγοντας ο Στράτος Στρατηγάκης.

Source: cnn greece
Ετικέτες: ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΜΟΡΙΑΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Προηγούμενη Ανάρτηση

Χαρίτσης: Χειραγωγούνται και εκβιάζονται ΜΜΕ ώστε να προωθούν το κυβερνητικό αφήγημα

Επόμενη Ανάρτηση

Πέθανε ο Γιάννης Χόντος συνιδρυτής των Hondos Center

Σχετικές Ειδήσεις

Ποινική δίωξη στους δύο συλληφθέντες για τη δολοφονία του 42χρονου σε μπαρ της Ραφήνας

Ποινική δίωξη στους δύο συλληφθέντες για τη δολοφονία του 42χρονου σε μπαρ της Ραφήνας

2 ημέρες πριν

Εναντίον τους ο Εισαγγελέας Ποινικής δίωξης απήγγειλε κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση και για παράνομη οπλοφορία-οπλοχρησία. Οι κατηγορούμενοι, ένας αλλοδαπός...

Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: «Έβαλαν χειροπέδες και αυτοκτόνησαν» – Η δραματική ιστορία μητέρας και γιου

Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: «Έβαλαν χειροπέδες και αυτοκτόνησαν» – Η δραματική ιστορία μητέρας και γιου

2 ημέρες πριν

Συγκλονίζει το περιστατικό που εκτυλίχθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στον αλιευτικό λιμένα των Νέων Επιβατών, όπου μητέρα και γιος έπεσαν στο...

Ο Χρήστος Σταϊκούρας τίμησε στα Καμένα Βούρλα τη μνήμη του ήρωα Βασίλη Ραχούτη

Ο Χρήστος Σταϊκούρας τίμησε στα Καμένα Βούρλα τη μνήμη του ήρωα Βασίλη Ραχούτη

2 ημέρες πριν

Σε κλίμα συγκίνησης, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26/6/2022 η επιμνημόσυνη δέηση στον ήρωα Βασίλη Ραχούτη, παρουσία του Υπουργού Οικονομικών και Βουλευτή...

Αττικό Ζωολογικό Πάρκο: Σκότωσαν χιμπατζή που διέφυγε από τον χώρο του

Αττικό Ζωολογικό Πάρκο: Σκότωσαν χιμπατζή που διέφυγε από τον χώρο του

4 ημέρες πριν

Όπως υποστηρίζουν οι υπεύθυνοι του πάρκου ένας χιμπατζής το έσκασε από το κλουβί του μετά από επεισόδιο με άλλους πιθήκους....

Ροή Ειδήσεων

Στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» 3 μεγάλα έργα της Φθιώτιδας, με συνολικό προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ

Παρέμβαση Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή: «Λεηλατείτε μεσαία τάξη και αδύναμους με την ακρίβεια για να έχει προεκλογική κάβα για ανεπαρκή επιδόματα ο Μητσοτάκης»

Χρήστος Σταϊκούρας: «Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα στις εξαγωγές και τις επενδύσεις τη διετία 2022-2023»

Μπάιντεν προς Ερντογάν: «Να διατηρηθεί η σταθερότητα στο Αιγαίο» (Bίντεο)

Χρήστος Σταϊκούρας: «Νομοθετήσαμε για μία εμβληματική επένδυση στο Ελληνικό και μία ουσιώδη επένδυση στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά» (Βίντεο)

Νίκος και Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Ντροπή σε αυτούς, εντός Δικαιοσύνης, που μεθόδευσαν αυτήν την κακοστημένη δίκη»

Έκτακτη Χρηματοδότηση 350.000 ευρώ από το υπουργείο Οικονομικών στον δήμο Λοκρών

Ιράν-Τουρκία: Η Τεχεράνη δηλώνει ότι «καταλαβαίνει» την ανάγκη μιας τουρκικής επιχείρησης στη Συρία

Χρήστος Σταϊκούρας στην Εκτελεστική Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Margrethe Vestager: «Απαιτούνται ευρωπαϊκές, δραστικές και αποφασιστικές πολιτικές λύσεις»

Όλαφ Σολτς: Οι σχέσεις Δύσης – Ρωσίας δεν μπορούν να επιστρέψουν στην εποχή πριν από την επίθεση στην Ουκρανία

  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με την περιήγηση στην ιστοσελίδα συμφωνείτε στην χρησιμοποίηση τους.