Με απανωτές διαφημίσεις σε όλα τα κανάλια επιχείρησε η Stoiximan να περιορίσει την οργή των μελών της για το μπλοκάρισμα της στοιχηματικής ιστοσελίδας το βράδυ της Δευτέρας. Για περίπου 3 ώρες, το site είχε πέσει. Είχε “σβήσει”. Λειτουργούσε μόνο το casino, αλλά όχι το αθλητικό στοίχημα. Το κρασάρισμα, μάλιστα, συνέβη σε μία ημέρα, κατά την οποία το πρωί είχε δρομολογηθεί διακοπή λειτουργίας, για τη βελτίωση των υπηρεσιών, αλλά κυρίως την ώρα που διεξαγόταν το μεγάλο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας μεταξύ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τις δύο ομάδες που έχουν βασικό χορηγό τη Stoiximan και ούτε οι φίλοι “ερυθρόλευκων” και “δικέφαλου” μπορούσαν να ποντάρουν. Με την οργή να εκφράζεται μέσω των social media, η εταιρεία θέλησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις με απανωτές διαφημίσεις, οι οποίες τόνιζαν την αφοσίωση να γίνει το παιχνίδι καλύτερο. Όταν, βέβαια, επιτρέπεται το παιχνίδι…
Προϋπολογισμός 2025: Ολα τα μέτρα στήριξης – Ποιους αφορούν
Ειδικότερα, οι κυριότερες μόνιμες δημοσιονομικές παρεμβάσεις που εφαρμόστηκαν το 2024 καθώς και οι νέες, οι οποίες θα εφαρμοστούν από το...