Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
VickyPedia
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
VickyPedia
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων

Καραμανλής: Καμία ιδιωτικοποίηση του νερού – Παραποίηση της πραγματικότητας από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ

5 έτη πριν
Πολιτική
Καραμανλής: Σταδιακή ανάκαμψη των πτήσεων στο «Ελ. Βενιζέλος»
Share on FacebookShare on Twitter

Καμία ιδιωτικοποίηση του νερού δεν πρόκειται να γίνει, ξεκαθάρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κάνοντας λόγο για απίστευτη παραποίηση της πραγματικότητας και υποκρισία από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ.

Ειδικότερα, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1 FM, ο υπουργός τόνισε πως δεν σχεδιάζεται καμία ιδιωτικοποίηση, αλλά ανάθεση της συντήρησης των δικτύων υδροδότησης της πρωτεύουσας, ώστε να γίνουν τα αναγκαία έργα. Υπενθύμισε ότι το 60% της ΕΥΔΑΠ ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο, αλλά είναι μία εισηγμένη εταιρεία, καθώς και ότι το ελληνικό κράτος, σήμερα, πληρώνει στην ΕΥΔΑΠ 26,5 εκατ. ευρώ το χρόνο για τη συντήρηση των δικτύων υδροδότησης. Σημείωσε ότι τώρα θα υπάρξει ανταγωνισμός, ώστε με τον έλεγχο του Δημοσίου να γίνονται οι εργασίες συντήρησης που είναι αναγκαίες για την ασφάλεια του δικτύου υδροδότησης και την ποιότητα του νερού.
Ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ είναι υπέρ των ΣΔΙΤ γενικότερα και υπέρ του υγιούς ανταγωνισμού στις υπηρεσίες συστήματος, με στόχο τη μείωση του ετήσιου κόστους της λειτουργίας και της συντήρησης. Και τόνισε ότι εάν μειωθεί το κόστος του συστήματος λειτουργίας και συντήρησης, η τιμή του νερού δε θα αυξηθεί, αλλά το αντίθετο. Ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση θα εισάγει και στον τομέα αυτό, όπως και σε άλλους τομείς, το εργαλείο των ΣΔΙΤ, το οποίο, όπως τόνισε, η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ με επάρκεια, λόγω ιδεοληψιών.

Απαραίτητη και πάντα υποχρεωτική η χρήση μάσκας στα ΜΜΜ
«Η χρήση της μάσκας είναι απαραίτητη και υποχρεωτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, γιατί εκ των πραγμάτων δεν είναι πάντα δυνατή η τήρηση αποστάσεων» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σημειώνοντας ωστόσο, πως κατανοεί και την κόπωση των πολιτών. «Σε δημόσιους χώρους, όπου απαιτείται η μάσκα, δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις» είπε χαρακτηριστικά και ζήτησε «να καταλάβουμε ότι πρώτα πρέπει να προσέχουμε τον εαυτό μας και μετά το διπλανό μας. Δεν μπορούμε να έχουμε έναν αστυνομικό σε κάθε λεωφορείο».

Μεταβατική λύση με προμήθεια λεωφορείων με leasing και στην Αθήνα
Στην επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών αναφέρθηκε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα έχει το πιο γερασμένο στόλο οχημάτων γενικότερα στην Ευρώπη, καθώς ο στόλος των ΙΧ έχει μέσο όρο ηλικίας πάνω από 15 έτη. Υπενθύμισε πως η σημερινή κυβέρνηση παρέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση ΣΥΡΙΖΑ μόλις 850 λεωφορεία στην Αθήνα και έχει βγάλει σήμερα στους δρόμους 1.150. Σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη θα προστεθούν λεωφορεία στο στόλο με leasing και ότι εξετάζεται η λύση του leasing και για την Αθήνα, ενώ το φθινόπωρο θα ξεκινήσει ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων, και συγκεκριμένα οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον με χαμηλούς ρύπους, μεταξύ των οποίων και ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ανέφερε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα κυκλοφορήσουν πειραματικά στους δρόμους της Αθήνας δύο ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, ένα ευρωπαϊκό και ένα κινέζικο, ώστε να διαπιστωθεί ποιο όχημα λειτουργεί καλύτερα στις ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες.
Ο κ. Καραμανλής είπε όμως, ότι καθώς ο διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων είναι διεθνής, δεν θα ολοκληρωθεί πριν το 2021, θα αφορά όμως τα λεωφορεία της επόμενης γενιάς. Υπενθύμισε ότι επί πέντε χρόνια δεν ανανεώθηκε ο στόλος και αυτή τη στιγμή ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου στην Αθήνα ξεπερνάει τα 15 και στη Θεσσαλονίκη τα 17 έτη, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση το μόνο που έκανε ήταν να αυξήσει τα όρια ηλικίας.
«Επειδή όμως δύο χρόνια είναι πολλά και όπως καταλαβαίνετε τα προβλήματα είναι μεγάλα και επειδή μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, σκεφτόμαστε να βρούμε λύσεις, έστω και με το leasing. Έχουμε ψηφίσει την τροπολογία. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό, ούτε την πυρίτιδα. Θέλουμε να βρούμε μία λύση μεταβατική, μέχρι να δούμε τα λεωφορεία τα καινούργια να έρχονται», πρόσθεσε.
Επίσης, τόνισε ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η μείωση των ρύπων και ανέφερε ότι για αυτό το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών, πέρα από τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση, να δοθούν κίνητρα για αγορά «καθαρών» μεταχειρισμένων ΙΧ, αλλά και κίνητρα για την ανανέωση του στόλου των φορτηγών. Επισήμανε όμως, ότι θα χρειαστεί και ένας ειλικρινής διάλογος με όλους τους φορείς, αναφέροντας ότι ενώ οι περισσότεροι οδηγοί ταξί έχουν αγκαλιάσει την πρόθεση της κυβέρνησης να δώσει κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση, τα συνδικαλιστικά τους όργανα αντιμετωπίζουν το θέμα με σκεπτικισμό.

Ετικέτες: ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΛΕΩΦΟΡΕΙΑΜΜΜΝΕΡΟΣΥΡΙΖΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Προηγούμενη Ανάρτηση

Συναγερμός με κρούσμα κορονοϊού στο Κιλκίς – Κλειστά έξι σχολεία

Επόμενη Ανάρτηση

Βορίδης: Σε δέκα μήνες κάναμε όσα δεν έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ σε 4,5 χρόνια

Σχετικές Ειδήσεις

Τις αναγκαίες αλλαγές στο ΠΔ 194/Δ/2025 για την οριοθέτηση των οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων ανέδειξε με επιχειρήματα ο Λευτέρης Αυγενάκης

Τις αναγκαίες αλλαγές στο ΠΔ 194/Δ/2025 για την οριοθέτηση των οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων ανέδειξε με επιχειρήματα ο Λευτέρης Αυγενάκης

4 ημέρες πριν

Με συγκεκριμένες προτάσσεις συμμετείχε ο Λευτέρης Αυγενάκης στη σύσκεψη που έγινε στη Βουλή στην αίθουσα Γερουσίας στις 15-05-2025 υπό τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο...

Με μπόνους επιχειρεί να δελεάσει (και) τους γιατρούς ο Μητσοτάκης

Με μπόνους επιχειρεί να δελεάσει (και) τους γιατρούς ο Μητσοτάκης

5 ημέρες πριν

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο παρελθόν ιδιαίτερα εχθρικός σε μπόνους και επιδόματα, επιχειρεί τώρα να τα εντάξει στα προεκλογικά του τεχνάσματα, όπως το πρόσφατο...

Ζαχαράκη: Αναστολή φοιτητικής ιδιότητας 24 μηνών σε όσους συλλαμβάνονται για επεισόδια στα Πανεπιστήμια

Ζαχαράκη: Αναστολή φοιτητικής ιδιότητας 24 μηνών σε όσους συλλαμβάνονται για επεισόδια στα Πανεπιστήμια

1 εβδομάδα πριν

Τις αποφάσεις της κυβέρνησης ανακοίνωσε στη Σύνοδο των Πρυτάνεων η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, σχετικά με τις πρακτικές βίας στα...

Σοφία Ζαχαράκη: Προθεσμία για ελεγχόμενη πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, μέχρι τέλος του χρόνου

Σοφία Ζαχαράκη: Προθεσμία για ελεγχόμενη πρόσβαση στα Πανεπιστήμια, μέχρι τέλος του χρόνου

1 εβδομάδα πριν

Τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης, για την αντιμετώπιση των φαινομένων βίας και ανομίας στα δημόσια Πανεπιστήμια παρουσίασε, η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων...

Ροή Ειδήσεων

Τουρκία: Συναυλία-πρόκληση στην Τραπεζούντα με φόντο την επέτειο της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου

ΗΠΑ: Βομβαρδισμένο τοπίο η κλινική γονιμότητας στο Παλμ Σπρινγκς – FBI: Τρομοκρατική πράξη (Video)

Νέα Υόρκη: Δύο νεκροί από σοκαριστική σύγκρουση μεξικανικού ιστιοφόρου στη Γέφυρα του Μπρούκλιν (Video)

Ουκρανία: Η Ρωσία εξαπέλυσε την πιο μεγάλη της επίθεση με drones – Μια νεκρή στο Κίεβο

Εξάρχεια: Νύχτα τρόμου από «αφιονισμένους» αστυνομικούς – Ξύλο, χημικά, προσαγωγές, «ντου» σε μαγαζιά

ΕΚΤ: Στον δρόμο για την τελευταία διαδοχική μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο

Χούθι: Αναλαμβάνουν την ευθύνη για την εκτόξευση δύο πυραύλων με στόχο το Ισραήλ

Δασμοί: Η επόμενη ημέρα από την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Κίνας – Ο αντίκτυπος στην ΕΕ

Ισχυρός σεισμός στην Εύβοια – Αισθητός και στην Αττική

  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με την περιήγηση στην ιστοσελίδα συμφωνείτε στην χρησιμοποίηση τους.