Σάββατο, 5 Ιουλίου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
VickyPedia
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
Σάββατο, 5 Ιουλίου, 2025
VickyPedia
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων

Καραμανλής: Τι θα γίνει με Αττική Οδό, Μετρό στον Πειραιά και ΟΑΣΘ

5 έτη πριν
Πολιτική
Καραμανλής: Τι θα γίνει με Αττική Οδό, Μετρό στον Πειραιά και ΟΑΣΘ
Share on FacebookShare on Twitter

Για την αύξηση του στόλου του ΟΑΣΘ, την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, την Αττική Οδό, τις αερομεταφορές και τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9 για το θέμα της Αττικής Οδού, ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αυτή τη στιγμή έχει προβεί σε προκήρυξη τεχνικού συμβούλου. Η σημερινή κυβέρνηση είχε δηλώσει πως δεν είχε καμία πρόθεση να κάνει επέκταση της παραχώρησης. Σημείωσε ότι πρέπει καταρχάς να διευκρινιστεί πότε ακριβώς θα τελειώσει η συγκεκριμένη παραχώρηση που είχε αρχίσει το 1996 και έχει ως απώτατο όριο το 2024, κάτι που εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Πρόσθεσε ότι πρέπει να διαπιστωθεί τι υποχρεώσεις έχει ο ανάδοχος πριν παραδώσει το έργο, να γίνει προετοιμασία για τη νέα διαγωνιστική διαδικασία και το έργο να μπει σιγά σιγά στη διαδικασία της προκήρυξης. «Επομένως, ετοιμαζόμαστε ώστε να έχουμε ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο και όλα τα δεδομένα, ώστε η Αττική Οδός να προσελκύσει το ενδιαφέρον, τόσο ελληνικών όσο και ξένων εταιρειών», κατέληξε. Ερωτηθείς εάν υπάρχει κάποιος γενικότερος σχεδιασμός όσον αφορά στις επεκτάσεις, ανέφερε ότι η Αττική Οδός θα πρέπει να συνδεθεί με τα Νότια Προάστια και το Ελληνικό, καθώς και ότι υπάρχουν μελέτες ώριμες για τις επεκτάσεις στη Λεωφόρο Κύμης, όπως και αυτές προς τη Ραφήνα.

Για τον ΟΑΣΘ
Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση μία πολύ λανθασμένη επιλογή με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα τον Ιούλιο του 2019 να βρίσκονται στους δρόμους μόνο 212 λεωφορεία, όταν το 2014 κυκλοφορούσαν 550 λεωφορεία. Σχολίασε ότι επειδή η κυβέρνηση της ΝΔ δεν κρατούσε «μαγικό ραβδάκι» χρειάστηκε κάποιο διάστημα για να μπουν τα πράγματα σε μία σειρά. Ανέφερε ειδικότερα ότι έγινε στο διάστημα αυτό ανάταξη του τροχαίου υλικού του ΟΑΣΘ, η μέση ηλικία του οποίου ξεπερνά τα 16 και τα 17 έτη. Σημείωσε, μάλιστα, ότι η προηγούμενη κυβέρνηση επειδή δεν είχε κάνει καμία προσπάθεια ανανέωσης του στόλου του ΟΑΣΘ, απλά επιμήκυνε τις ηλικίες απόσυρσης των λεωφορείων.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε επίσης ότι καθώς ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια 1.000 νέων οχημάτων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα χρειαστεί καιρό, η κυβέρνηση έκανε μερικά άλλα βήματα. Το πρώτο ήταν να δοθεί συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να προστεθούν 135 λεωφορεία στο στόλο και να φτάσει στα 350. Υπενθύμισε επίσης ότι την Παρασκευή «βγήκε στον αέρα» διαγωνισμός για την προμήθεια μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου επιπλέον 180 λεωφορείων με το σύστημα του leasing, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες. Και χαρακτήρισε πολύ σημαντική την απόφαση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, να προμηθευτεί ο Δήμος αστικά λεωφορεία που θα παραχωρήσει στον ΟΑΣΘ.
«Μέσα σε ένα χρόνο αυτή η κυβέρνηση κατάφερε να ισοσκελίσει μία καταστρεπτική τετραετία. Βέβαια αυτό δεν είναι αρκετό. Πρέπει να πάμε στον καινούργιο διαγωνισμό, να πάρουμε νέα λεωφορεία με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και με διαφανείς διαδικασίες. Για αυτό και άλλωστε οι τεχνικοί σύμβουλοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα μας συμβουλεύσουν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουν τα λεωφορεία, τα οποία θα έρθουν στην Ελλάδα και θα είναι τα λεωφορεία της επόμενης 15ετίας», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι στις αρχές του Ιουλίου θα δοθούν ταυτόχρονα σε λειτουργία τρεις σταθμοί του Μετρό στην επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), που θα εξυπηρετήσουν 130.000 επιβάτες εκ των οποίων υπολογίζεται ότι οι 65.000 θα είναι νέοι επιβάτες του Μετρό. «Ολοκληρώνουμε τις δοκιμές των συστημάτων. Το τελευταίο εξάμηνο ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα. Ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα ήταν αυτό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Διότι υπήρχε κίνδυνος οι σταθμοί να ήταν έτοιμοι, αλλά να μην μπορούν να λειτουργήσουν, επειδή δεν θα μπορούσε ο κόσμος να επικυρώσει το εισιτήριο του», σημείωσε. Ανέφερε επίσης ότι στόχος είναι οι υπόλοιποι σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά να είναι έτοιμοι το 2022 και διαβεβαίωσε: «Εμείς δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, όπως έκανε ο κ. Τσίπρας με τις επικοινωνιακές φιέστες πάνω στη Θεσσαλονίκη. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα εγκαινιάσει τον Ιούλιο τρεις λειτουργικούς σταθμούς, οι οποίοι θα δοθούν αμέσως στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής».

Για τις αερομεταφορές
Όσον αφορά στον κλάδο των αερομεταφορών, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στα μέτρα που ήδη έχει λάβει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και είπε ότι μαζί με τα υπουργεία πρωτίστως των Οικονομικών και του Τουρισμού, σχεδιάζονται συγκεκριμένα μέτρα στήριξης όλου του κλάδου, δηλαδή όλων των αεροπορικών εταιρειών, αεροδρομίων, εταιρειών handling και cargo, πάντα όμως με σεβασμό στις κοινοτικές οδηγίες.

Για τα επόμενα μεγάλα έργα υποδομών
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αν και η προηγούμενη κυβέρνηση δεν άφησε σχεδόν καμία ώριμη μελέτη, έχει κάνει μία συστηματική δουλειά το τελευταίο εννεάμηνο και προωθεί ένα «πακέτο» έργων της τάξης των 13 δισ. ευρώ, το οποίο προσπαθεί να φέρει όσο πιο σύντομα γίνεται, αλλά με σύμμαχο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ανέφερε ότι πρώτες προτεραιότητες είναι ο Ε65, όπου αναμένεται το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ανακοίνωσε ότι έχει σταλεί η προγνωστοποίηση για το Πάτρα – Πύργος στην Κομισιόν, προκειμένου το έργο να προχωρήσει γρήγορα. Ανέφερε επίσης ότι γίνεται συζήτηση και για τα νέα έργα στην Αττική Οδό, αλλά και την περιφερειακή οδό στη Θεσσαλονίκη (το λεγόμενο flyover) και το Μετρό Θεσσαλονίκης. «Αυτά τα έργα θα τρέξουμε και τα τρέχουμε, με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, με σχέδιο. Δεν ανακοινώνουμε πράγματα, τα οποία δεν έχουν μελετηθεί, δεν έχουν εξασφαλιστεί και δεν έχουν χρηματοδότηση».

Για την τιμή των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες
Ερωτηθείς εάν προσδοκά να υιοθετηθεί η πρόταση του προς το οικονομικό επιτελείο για τη στρογγυλοποίηση της μείωσης του εισιτηρίου του ΟΑΣΑ, μετά την εφαρμογή της μείωσης του ΦΠΑ στις μεταφορές, στο 1,20 ευρώ, ο κ. Καραμανλής εμφανίστηκε αισιόδοξος. Υπενθύμισε μάλιστα ότι η ΝΔ το 2015 είχε παραδώσει το εισιτήριο στο 1,20 ευρώ και ο ΣΥΡΙΖΑ το πήγε στο 1,40.

Ετικέτες: ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΜΕΤΡΟΟΑΣΘΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Προηγούμενη Ανάρτηση

Υπουργείο Εργασίας: Διευκρινίσεις για την άδεια ειδικού σκοπού

Επόμενη Ανάρτηση

Μητσοτάκης: Περήφανος που καταφέραμε να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας

Σχετικές Ειδήσεις

Σύγκρουση ΟΠΕΚΕΠΕ – Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας: Αρνείται να παραιτηθεί ο Σαλάτας;

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Το e-mail που «καίει» Παπασταύρου, Μπρατάκο και Βορίδη

2 ημέρες πριν

Νέες αποκαλύψεις δυναμιτίζουν το ήδη βεβαρυμμένο κλίμα γύρω από την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι η κυβέρνηση γνώριζε για χιλιάδες...

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Παραιτήθηκαν Βορίδης και 3 υφυπουργοί από την κυβέρνηση

Νέοι απίστευτοι διάλογοι για τα «όργια» στον ΟΠΕΚΕΠΕ – «Να γ@μ@@εί ο υπουργός, με βάνει να κάνω μήνυση στην Τυχεροπούλου»

3 ημέρες πριν

Στο φως της δημοσιότητας έρχονται νέα εξοργιστικά στοιχεία που αποκαλύπτουν την πραγματική έκταση της σήψης στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Οι νέοι διάλογοι που βλέπουν το...

Υπουργείο Δικαιοσύνης εναντίον Δικαστών και Εισαγγελέων επειδή δεν δέχονται fast track δίκες

Υπουργείο Δικαιοσύνης εναντίον Δικαστών και Εισαγγελέων επειδή δεν δέχονται fast track δίκες

3 ημέρες πριν

Σκληρή αντιπαράθεση έχει ξεσπάσει μεταξύ του υπουργείου Δικαιοσύνης και της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων μετά την απόφαση της δεύτερης να...

Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέος υπουργός Μετανάστευσης ο Θάνος Πλεύρης – Ποιοι είναι οι νέοι υφυπουργοί

Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέος υπουργός Μετανάστευσης ο Θάνος Πλεύρης – Ποιοι είναι οι νέοι υφυπουργοί

6 ημέρες πριν

Παράλληλα, Υφυπουργός Εξωτερικών αναλαμβάνει ο Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ο Γιάννης Ανδριανός και Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης ο Χρήστος Δερμεντζόπουλος. Η ορκωμοσία του νέου Υπουργού και των νέων...

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας: Όλες οι γραμμές ηλεκτροδότησης του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια τέθηκαν εκτός λειτουργίας

Διαρρήκτες Ρομά εμβόλισαν περιπολικό στα Φιλιατρά: Τραυματίες δύο αστυνομικοί που τους καταδίωκαν

Φινλανδία: Ο 23χρονος που μαχαίρωσε 4 άτομα σε εμπορικό κέντρο δήλωσε πως «όλοι οι άνθρωποι είναι εχθροί του»

Ντιόγκο Ζότα: Με χειροκροτήματα υποδέχθηκαν την σορό του στην Πορτογαλία – Αγρυπνία την Παρασκευή, το Σάββατο η κηδεία

Σαντορίνη: Σύλληψη 44χρονου για κλοπή από ανυποψίαστη γυναίκα

Συνελήφθησαν στην Αθήνα 5 Τούρκοι υπήκοοι, μέλη εγκληματικής ομάδας

Μεσσηνία: Φωτιά στο Νεοχώρι Μελιγαλά – Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Ομαδικός βιασμός 14χρονης: Συνελήφθη και η μητέρα ενός εκ των κατηγορουμένων – Πώς προσέγγισαν το κορίτσι

Τροχαίο στη Βούλα: Βίντεο από τη στιγμή της σύγκρουσης των δύο λεωφορειών

Δολοφονία στην Αγία Παρασκευή: Γάζωσαν άνδρα μέρα-μεσημέρι – Οι κάμερες έχουν καταγράψει τον δράστη

  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με την περιήγηση στην ιστοσελίδα συμφωνείτε στην χρησιμοποίηση τους.