Μεγάλωσε σε μία οικογένεια που έθετε την κοινωνική προσφορά και την αλληλεγγύη σε καθημερινή προτεραιότητα. Με μπροστάρη τον πατέρα του, τον Τάσο Μαρκουίζο, πιο γνωστό ως Ιαβέρη, από τα χρόνια της αγωνιστικής δράσης του, στους αγώνες αυτοκινήτου, ο Κωνσταντίνος συμμετείχε εξ αρχής στην ίδρυση και λειτουργία της πρώτης και αναμφίβολα πιο ολοκληρωμένης Σχολής Οδικής Ασφάλειας και Συμπεριφοράς που φτιάχτηκε στην Ελλάδα. Στόχος και του Τάσου και του Κωνσταντίνου η εκπαίδευση των Ελλήνων για να σταματήσει επιτέλους η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους δρόμους όλους της χώρας. Είπαμε ότι είναι μπολιασμένος με έμφυτη διάθεση για κοινωνική προσφορά. Όχι στα λόγια, μα στην πράξη. Έχει, άλλωστε, και το παράδειγμα του πατέρα του, που έδωσε το νεφρό του, όταν ο Κωνσταντίνος αντιμετώπισε πρόβλημα με το δικό του.
Ο Ιαβέρης ο νεότερος αποφάσισε να ασχοληθεί ακόμα πιο ενεργά με τους συμπολίτες του. Ή πιο σωστά, να προσφέρει και σε άλλους τομείς, μέσα από την υποψηφιότητά του στην Περιφέρεια Αττικής. Συμμετέχει στην παράταξη του Νίκου Χαρδαλιά «Αττική Μπροστά» για τους δήμους του Βορείου Τομέα.
– Ποιο είναι το κίνητρο για τη συμμετοχή του Κωνσταντίνου Μαρκουίζου με την τοπική αυτοδιοίκηση;
«Κίνητρο μου είναι η ανθρώπινη ζωή και ακεραιότητα, κυρίως των νέων παιδιών, που αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των θυμάτων από τα τροχαία εγκλήματα».
– Ποια επιχειρήματα χρησιμοποίησε ο Νίκος Χαρδαλιάς για να σε εντάξει στο ψηφοδέλτιό του;
«Ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος δυναμικός, που μπαίνει μπροστά, δεν φοβάται να αντιμετωπίσει τις μεγάλες προκλήσεις και έχει αποφασίσει να δώσει λύσεις σε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αττική. Στο πρόγραμμα του συνδυασμού ΑΤΤΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ο τρίτος από τους έξι βασικούς άξονες αφορά την οδική ασφάλεια, ίσως το μεγαλύτερο από τα προβλήματα των κατοίκων της περιφέρειας Αττικής».
– Μόνο μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, στα δελτία ειδήσεων είδαμε 10άδες τροχαία δυστυχήματα. Γιατί δεν ευαισθητοποιείται ο Έλληνας;
«Είναι ένα καθημερινό φαινόμενο, το οποίο διαρκεί πολλές δεκαετίες, όλοι θεωρούν ότι οι μετακινήσεις είναι κάτι απλό και εύκολο, ενώ στη πραγματικότητα είναι πολυσύνθετη και άκρως επικίνδυνη διαδικασία. Πιστεύουν ότι δεν αποτελούν μέρος του προβλήματος και ότι δεν θα εμπλακούν ποτέ».
– Τι πρέπει να κάνει η πολιτεία, αλλά και η τοπική αυτοδιοίκηση για να σωθούν ζωές;
«Αρχικά να κάνουν σωστή διάγνωση του προβλήματος, να το αναγάγουν σε εθνικό θέμα και να ξεκινήσει άμεσα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Επίσης πρέπει αυστηροποιηθούν οι ποινές και να εφαρμοστεί ο νόμος».
– Διαβάσαμε ακόμα και για τον θάνατο μιας ηλικιωμένης που παρασύρθηκε από αρματοφόρο. Υπάρχει πρόβλημα και με τη συμπεριφορά των πεζών;
«Όλοι οι πολίτες είναι συνυπεύθυνοι, είτε οδηγούν, αυτοκίνητο, μοτοσικλέτα, ποδήλατο, πατίνι, ακόμα και οι πεζοί. Έχουν συμβεί σοβαρά τροχαία δυστυχήματα με υπαίτιους πεζούς και ποδηλάτες».