Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
VickyPedia
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
VickyPedia
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων

ΣΕΤΕ: Ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια του τουρισμού – Δωρεάν το διαφημιστικό σποτ

5 έτη πριν
Πολιτική
ΣΕΤΕ: Ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια του τουρισμού – Δωρεάν το διαφημιστικό σποτ
Share on FacebookShare on Twitter

Θέση στην πολιτική αντιπαράθεση κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό, πήρε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διαψεύδοντας ότι έλαβε με απευθείας ανάθεση την καμπάνια, ύψους 32 εκατ. ευρώ.

Ο ΣΕΤΕ δίνει μάλιστα την απάντησή του σε σκληρή γλώσσα, χαρακτηρίζοντας παραπλανητικά, συκοφαντικά και ψευδή τα δημοσιεύματα που φέρουν την Marketing Greece να λαμβάνει με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
Τονίζει δε, ότι το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.
Σημειώνεται ότι η ιδρυθείσα το 2013, Marketing Greece δημιουργήθηκε από τον ΣΕΤΕ και τον Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του ΣΕΤΕ έχει ως εξής:

“Δελτίο Τύπου ΣΕΤΕ σχετικά με παραπλανητικά, συκοφαντικά και ψευδή δημοσιεύματα
Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ.
Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας.
Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8.5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.
Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.
Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.
Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων”.

Ετικέτες: MARKETING GREECEΕΟΤΣΕΤΕΣΠΟΤ
Προηγούμενη Ανάρτηση

Περιοδεία Χρυσοχοΐδη στην Κρήτη: Κανείς υπεράνω του νόμου στον Μυλοπόταμο και τη Μεσαρά

Επόμενη Ανάρτηση

Επίθεση με βιτριόλι: Η αστυνομία έχει την «καθαρή» εικόνα της δράστιδος

Σχετικές Ειδήσεις

Υπόθεση Novartis-Λοβέρδος: «Είχα αποφασίσει να δείρω τον Τσίπρα μέσα στη Βουλή»

Υπόθεση Novartis-Λοβέρδος: «Είχα αποφασίσει να δείρω τον Τσίπρα μέσα στη Βουλή»

17 λεπτά πριν

«Έχω την διαβεβαίωση από τον πρώην προστατευόμενο μάρτυρα στην υπόθεση Novartis, Νίκο Μανιαδάκη, πώς οι Φιλίστωρας Δεσταμπασίδης και Μαρία Μαραγγέλη είχαν καταθέσει υπό καθεστώς προστασίας και στην...

Τέμπη: Κατατέθηκε το αίτημα του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Τέμπη: Κατατέθηκε το αίτημα του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

3 ημέρες πριν

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ κατέθεσε αίτημα σύστασης Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης κατά του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κ....

Τις αναγκαίες αλλαγές στο ΠΔ 194/Δ/2025 για την οριοθέτηση των οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων ανέδειξε με επιχειρήματα ο Λευτέρης Αυγενάκης

Τις αναγκαίες αλλαγές στο ΠΔ 194/Δ/2025 για την οριοθέτηση των οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων ανέδειξε με επιχειρήματα ο Λευτέρης Αυγενάκης

7 ημέρες πριν

Με συγκεκριμένες προτάσσεις συμμετείχε ο Λευτέρης Αυγενάκης στη σύσκεψη που έγινε στη Βουλή στην αίθουσα Γερουσίας στις 15-05-2025 υπό τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο...

Με μπόνους επιχειρεί να δελεάσει (και) τους γιατρούς ο Μητσοτάκης

Με μπόνους επιχειρεί να δελεάσει (και) τους γιατρούς ο Μητσοτάκης

1 εβδομάδα πριν

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο παρελθόν ιδιαίτερα εχθρικός σε μπόνους και επιδόματα, επιχειρεί τώρα να τα εντάξει στα προεκλογικά του τεχνάσματα, όπως το πρόσφατο...

Ροή Ειδήσεων

Σύγκρουση ΟΠΕΚΕΠΕ – Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας: Αρνείται να παραιτηθεί ο Σαλάτας;

ΕΟΔΥ: «Χαμηλά» κινούνται γρίπη και covid – Συνολικά τέσσερις θάνατοι

Το Variety εκθέτει την κυβέρνηση Μητσοτάκη: Η Ελλάδα χρωστά 100 εκατ. ευρώ σε διεθνείς παραγωγές – Τι απαντάει ο ΕΚΚΟΜΕΔ

Λάρισα: Η μητέρα συνευρισκόταν με άνδρες στο δωμάτιο όπου κοιμόντουσαν τα παιδιά!

Σεισμός στην Κρήτη: Ρωγμές σε σχολεία, αγωνία για τη συνέχεια – Τι φοβούνται οι γονείς, τι λένε οι επιστήμονες

Υπόθεση Novartis-Λοβέρδος: «Είχα αποφασίσει να δείρω τον Τσίπρα μέσα στη Βουλή»

Γλυκά Νερά: Προφυλακίστηκε ο 17χρονος για τον ξυλοδαρμό του 50χρονου

Μέρκελ: «Κίνδυνος να καταστραφεί η Ευρώπη λόγω μονομερών πολιτικών κρατών για το μεταναστευτικό»

Ραφήνα: Νέες πληροφορίες για τον 41χρονο που εντοπίστηκε νεκρός σε αμπελώνα

Τέμπη: Έκθεση Γκουρμπάτση για ευθύνες της Πυροσβεστικής – Aδικαιολόγητη καθυστέρηση και επιχειρησιακή ανεπάρκεια

  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Κοινωνία
  • Δικαιοσύνη
  • Συνεντεύξεις
  • Κόσμος
  • Media
  • Αθλητισμός

© 2020 VickyPedia.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με την περιήγηση στην ιστοσελίδα συμφωνείτε στην χρησιμοποίηση τους.