Ήταν να μη δείξει η Novartis Hellas τον δρόμο. Άμεσα έπιασαν το νόημα της διαφημιστικής καμπάνιας και στη Fraport Greece!
Μερικά 24ωρα μετά από τα ρεπορτάζ για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που ανέστειλε για έξι μήνες τις υποχρεώσεις της προς το δημόσιο, η «εταιρεία που έχει αναλάβει την αναβάθμιση και τη διαχείριση 14 αεροδρομίων» βρήκε πρόσφορο έδαφος στις σελίδες σαββατιάτικων και κυριακάτικων εκδόσεων για να διαφημίσει ότι οι μηχανές της φουλάρουν για τα έργα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Ουσιαστικά, βέβαια, τα ολοσέλιδα αφιερώματα αποτελούν διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας. Προφανώς ως απάντηση στα ερωτήματα για το κυβερνητικό «δωράκι».
Ξαφνικά, εφημερίδες όπως ο «Φιλελεύθερος» και το «Πρώτο Θέμα» γέμισαν με πληροφορίες και φωτογραφίες για τις ενέργειες και τα έργα της Fraport Greece.
Κατά σύμπτωση, όλα ανυπόγραφα! Ποιος θα υπέγραφε μία διαφημιστική προώθηση;
Τελικά, κάποιοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι σε αυτή τη χώρα ζουν ιθαγενείς που τρελαίνονται για καθρεφτάκια. Ειδικά οι Γερμανοί έχουν παγιώσει αυτή την άποψη για τους Έλληνες. Ίσως επειδή έτσι τους έμαθαν οι πολιτικοί ηγέτες αυτού του τόπου.