Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη είχε το μεσημέρι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο κ. Αναστασιάδης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είχα προ ολίγου τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη για τη νέα παράνομη ενέργεια της Τουρκίας που παραβιάζει κυριαρχικά δικαιώματα Κύπρου και Ελλάδας.
Συζητήσαμε για από κοινού δράσεις αλλά και για την αυριανή μου συνάντηση με τον Πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν”.
Δημήτρης Μαρκόπουλος: «Το επιτελικό κράτος είναι επίτευγμά μας, που δοκιμάστηκε και πέτυχε»
Υπέρ του μεικτού εκλογικού μοντέλου τάχθηκε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, κατά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας. Ο βουλευτής...




