Σε επταήμερη καραντίνα τέθηκαν από το πρωί της Τρίτης συνολικά 12 αστυνομικοί που υπηρετούν στο ΑΤ Αγίου Παντελήμονα μετά από σύλληψη Σομαλού μετανάστη, ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Οι αστυνομικοί θα υποβληθούν σε τεστ προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας τους. Υπενθυμίζεται ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, διαπιστώθηκαν περισσότερα από 20 κρούσματα σε αστυνομικούς, με τους συνδικαλιστές της ΕΛΑΣ να ζητούν την αύξηση των τεστ ανίχνευσης.
Τροχαία δυστυχήματα: Αύξηση 5,7% σημείωσαν τον Φεβρουάριο
Αύξηση 5,7% σημείωσαν τον Φεβρουάριο εφέτος τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή...




