Χείμαρρος ήταν ο Γρηγόρης Πετράκος στην τηλεοπτική Vicky Pedia. Στην πρώτη τηλεοπτική συνέντευξή του, ο γνωστός καλλιτέχνης ανέπτυξε τα επιχειρήματά του για να υποστηρίξει την άποψή του ότι τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για τον κορωνοϊό είχαν αρνητικές επιπτώσεις σε υγειονομικό, επαγγελματικό και οικονομικό επίπεδο. Επικαλέστηκε τους διαχρονικούς αγώνες των προγόνων μας, που πήγαιναν στον πόλεμο, με «100% θνησιμότητα, για να μην είμαστε εμείς σκλαβωμένοι» και υπογράμμισε ότι η ελευθερία του ανθρώπου είναι το υπέρτατο ιδανικό και το στερηθήκαμε. Καυτηρίασε τα οριζόντια μέτρα, διαφώνησε με τις μάσκες στα παιδιά, αλλά και με την προοπτική του εμβολιασμού τους. Κάθε άποψή του, βέβαια, στηριζόταν σε επιχειρήματα.
Όλη η συνέντευξη του Γρηγόρη Πετράκου.
«Η λέξη “ειδικοί” είναι μια σειρά από λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν πάρα πολύ στοχευμένα, από τους κυβερνητικούς κύκλους, για να επηρεάσουν τον κόσμο. Μια άλλη τέτοια λέξη είναι ο “αρνητής”. Όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, να εργαλειοποιήσουμε μία λέξη, τη φορτίζουμε με ένα συναισθηματικό πλαίσιο, συνήθως από το παρελθόν, ώστε να δημιουργήσει ένα αρνητικό συναίσθημα στον κόσμο. Φυσικά, όλοι ακούμε τους ειδικούς. Όταν θέλουμε να φτιάξουμε το αυτοκίνητό μας, πηγαίνουμε στο συνεργείο. Έχουμε, όμως, και τη δική μας άποψη, διότι έχουμε και μία εμπειρία από τόσα χρόνια ζωής και έχουμε πάει και σε 10 συνεργεία. Πίσω από τη λέξη “ειδικοί” και το “ακούμε τους ειδικούς”, που ήταν ένα κυβερνητικό μότο παγκοσμίως, φυσικά εμείς πάντα αυτό κάναμε. Όταν πηγαίνεις στο νοσοκομείο, ποιον θα ακούσεις; Τον ειδικό, τον γιατρό. Το να παίρνεις και να φτιάχνεις μία Επιτροπή κατά το δοκούν και διαλέγεις εσύ κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους που πρόσκεινται στο δικό σου πολιτικό αφήγημα και είναι λίγο υπάκουοι και να τους βαπτίζεις ειδικούς απριόρι και όλους τους άλλους ειδικούς, σε όλο τον κόσμο, διότι δεν είναι μόνο αυτοί οι 16 της Επιτροπής. Ο λόγος που άρχισα να παίρνω τα πράγματα στα χέρια μου, ήταν ότι είδα κάποιες ανακολουθίες ανάμεσα στα λόγια αυτών των ειδικών και των πολλών άλλων ειδικών που παρακολουθούσα στο διαδίκτυο και είχα και δια ζώσης συνομιλίες, καθώς έχω μεγαλώσει σε μια ιατρική οικογένεια, έβλεπα πολλές ανακολουθίες. Το πρώτο εξάμηνο μπορεί να μην κοιμόμουν. Έβλεπα έξι με οκτώ ώρες την ημέρα ντοκιμαντέρ, συνεντεύξεις επιστημόνων. Άρα, να μου προσάπτει κάποιος ότι αυτό το τραγούδι, επιτίθεμαι στους ειδικούς, είναι τελείως σφάλμα. Όλη τη μέρα διαβάζω και ακούω τους ειδικούς. Θέλω, όμως, να ακούω σφαιρική πληροφόρηση, αλλά το ανησυχητικό είναι ότι υπάρχει μονόπλευρη πληροφόρηση».
Για τις διαφωνίες μεταξύ των επιστημόνων, ο Γρηγόρης Πετράκος είπε: «Αυτό είναι ένα καθεστώς στην επιστήμη πολύ γόνιμο. Η επιστήμη δεν είναι κάτι παγιωμένο. Ανακαλύπτει την αλήθεια μέρα με τη μέρα. Κι αυτό το λένε οι μεγαλύτεροι επιστήμονες. Όταν, λοιπός, πώς ό,τι ειπώθηκε από αυτή την Επιτροπή και όποιος διαφωνεί με αυτό είναι αρνητής, συνωμοσιολόγος ή, εχθρός της ανθρωπότητας και του κόσμου, δηλαδή, γίνεται ακόμα μεγαλύτερη η πόλωση, είναι πολύ επικίνδυνο».
Για τους λόγους που τον οδήγησαν στις παρεμβάσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων, ο Γρηγόρης Πετράκος τόνισε: «Από την πρώτη στιγμή, που βρήκα ανακολουθίες, από τον Μάρτιο, αρχικά ήθελα να καταλάβω. Ήθελα αυτά που άκουγα, να συνάδουν με αυτά που βλέπω. Όταν υπήρχε τόσο μεγάλη απόκλιση, άρχισα να ψάχνω. Να βλέπω όλα αυτά τα ντοκιμαντέρ και τις συζητήσεις επιστημόνων. Έτσι, άρχισα να προβαίνω από μία σειρά δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Όταν συγκεντρώθηκαν πάρα πολλά στοιχεία, διότι το πρώτο εξάμηνο όλοι ήμασταν στα θολά, αλλά εκεί γύρω στον Οκτώβριο – Νοέμβριο άρχισε να ξεκαθαρίζει πολύ το τοπίο. Βγήκαν πολλά στοιχεία, τα στατιστικά έγιναν πιο πλήρη, να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα και να μπορούν κάποιοι καθηγητές και επιστήμονες, υψηλά ιστάμενοι, να πουν ολοκληρωμένες απόψεις. Ε, όταν ένιωσα ότι έχω όλα αυτά τα στοιχεία, κάθισα έκανα πολύ μεγάλη εργασία για κάποιες εβδομάδες. Τα έβαλα σε μία σειρά και τα παρουσίασα. Θα μου πεις “γιατί, εσύ είσαι ένας τραγουδιστής”. Γιατί δεν το έβλεπα πουθενά αλλού. Έβλεπα από επιστήμονες να λένε πράγματα συνταρακτικά, αλλά ήταν σε τετράωρες εκπομπές και συνεντεύξεις, που ξέρω ότι ο κοινός άνθρωπος δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει. Δεν έχει ούτε την επιμονή, ούτε τη συγκέντρωση. Θέλησα να συμπτύξω όλα αυτά σε μία γρήγορη ροή, σε ένα 20λεπτο περίπου, να πω ότι έξι μήνες παρατήρησα επί έξι μήνες. Και δεν ήταν ούτε μία λέξη δική μου. Ήταν λέξεις και παραπομπές που τις έθεσα όλες από άρθρα και συνεντεύξεις».
Για τις επιθέσεις που δέχθηκε ότι έδωσε λανθασμένα στοιχεία στις αναρτήσεις του, ο γνωστός καλλιτέχνης εξήγησε: «Απάντησα στην επόμενη δημοσίευσή μου. Ήταν ένα – ένα όλα τα link. Έδειχνα είτε τον επιστήμονα ή τους αντίστοιχους πίνακες από επίσημους φορείς. Ήταν πάρα πολύ προσεχτική η δουλειά μου. Όσο μπορεί να είναι ενός μη ειδικού. Διπλοτσεκάριζα και τριπλοτσεκάριζα κάτι, πριν το πω. Και ήταν πάντα βασισμένο μόνο σε επίσημα στοιχεία. Έχω και άλλα εκατομμύρια στοιχεία, πολύ πιο ανησυχητικά, αλλά δεν βγαίνουμε να τα πούμε πριν είμαστε 100% σίγουροι. Τα διπλοτσεκάρω και τα τριπλοτσεκάρω. Μετά, ό,τι βλέπω σε συνεντεύξεις και σε δημοσιεύσεις, μιλάω και με γιατρούς. Εννοώ πανεπιστημιακούς. Μού επιβεβαιώνουν κάποια πράγματα για να βγω να τα πω. Δεν είμαι ιεραπόστολος. Δεν την έχω ψωνίσει. Ούτε κάνω κάτι για να προβληθώ. Ίσα – ίσα η προβολή, που παίρνω, είναι αρνητική. Στη δουλειά μου, αναγνωρισιμότητα είχα. Ο σκοπός μου ήταν και είναι ένας, μόνο η αλήθεια. Επειδή ασχολούμαι χρόνια με τη φιλοσοφία και την έχω σαν φάρο στη ζωή μου, ένας νόμος και κανόνας της φιλοσοφίας είναι ότι όταν ένας άνθρωπος παίρνει το λυχνάρι της γνώσης, το μεταδίδει σε κάποιον άλλον. Όταν, λοιπόν, εγώ δω 10 στοιχεία, που ενδιαφέρουν τον διπλανό μου, και καταλάβω κάτι παραπάνω, έχω χρέος να του το πω. Ο κάθε απλός άνθρωπος, όταν μαθαίνει κάτι παίρνει τηλέφωνο τη μητέρα του, τον πατέρα του, τον φίλο του, έτσι έκανα κι εγώ. Απλά έτυχε, λόγω ιδιότητας, να έχω περισσότερους φίλους. Στην πορεία, βέβαια, γιγαντώθηκε χωρίς να το περιμένω. Περίμενα να έχει το πρώτο βίντεο απήχηση σε 20-30.000 άτομα, αλλά είχε σε 600.000. Το δεύτερο έφτασε στο 1,5 εκατομμύριο. Δεν έχω τη δύναμη. Τη δύναμη, την έχει η αλήθεια. Η αλήθεια εξαπλώνεται όπως το νερό. Δεν μπορεί κανείς να το κρατήσει, ούτε με τα χέρια, ούτε με στεγανά. Στην αρχή προσπαθούν με στεγανά, αλλά όταν η μία φωνή γίνεται, όταν οι δύο γίνονται τέσσερις και οι τέσσερις γίνονται οκτώ, τότε δεν μπορούν να κρυφτούν αυτές οι φωνές. Και χαίρομαι διότι τώρα βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο».
Ο Γρηγόρης Πετράκος ανέφερε το μεγάλο παράπονο του κόσμου, αλλά δικαιολόγησε και τη στάση των επιστημόνων, με όσα τραβούν όταν εκφράζουν διαφορετική άποψη.
«Τα ΜΜΕ είναι μία ολόκληρη αλυσίδα. Αν την πάρεις ανάποδα, πάντα σε όλα τα πράγματα, υπάρχει μια ιεραρχία. Είναι σαν μία πυραμίδα. Όταν από την κορυφή της πυραμίδας, αυτό απαγορεύεται, τότε όλοι θα ακολουθήσουν όλοι βρίσκονται από κάτω, αν θέλουν να έχουν καλή σχέση με την κυβέρνηση. Έχει δοθεί εντολή, αλλά αυτό είναι παγκόσμιο. Ξέρουμε ότι η κυβέρνηση και τα κραταιά ΜΜΕ ακολουθούν κάποιες γραμμές. Το μεγάλο παράπονο του κόσμου είναι γιατί δεν βγαίνουν οι επιστήμονες να μιλήσουν. Έστω και κατά μόνας. Στα δίκτυα. Ή, όπου τους καλούν. Πλέον βγήκαν και το είπαν ευθέως. Άκουσα τον κύριο Ιωαννίδη, που είπε ότι εκβιάζονται και συντρίβονται. Ακόμα και ο νούμερο ένα λοιμωξιολόγος του πλανήτη, ακόμα και αυτός, που θα έπρεπε να είναι ένα θέσφατο, λοιδωρείται. Φανταστείτε έναν απλό γιατρό στο νοσοκομείο, με το που θα πει το παραμικρό, θα λοιδορηθεί. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Από πέρσι έχουν πάει γραπτές εντολές στα νοσοκομεία, να μη μιλάει κάποιος κατά μόνας. Διαφορετικά θα κληθούν στο πειθαρχικό του ιατρικού συλλόγου».
Στη συνέχεια, ο Γρηγόρης Πετράκος αποκάλυψε ότι του έστειλε ένα χαρτί η εισαγγελία, αλλά η υπόθεση μπήκε στο αρχείο.
«Μού έστειλε ένα χαρτί η εισαγγελία. Είναι καθαρά μέθοδος εκφοβισμού. Διότι πρακτικά δεν υπάρχει έδαφος να κινηθεί. Μού ήρθε ένα χαρτί, από την εισαγγελία, να προβώ σε μία εξήγηση. Έστειλαν κάποιοι άνθρωποι μία καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ότι το βίντεό μου, παρασύρει σε ανυπακοή. Ουδέποτε είπα σε κάποιον να κάνει ή να μην κάνει κάτι. Επίσης ουδέποτε αναφέρθηκα στα ευαίσθητα θέματα της μάσκας και των εμβολίων. Μίλησα με στοιχεία και φιλοσοφικά. Διαπίστωσα ότι μέσα στον φάκελο υπήρχε μόνο ένα dvd με το βίντεό μου και τίποτα άλλο. Δεν είχαν απομαγνητοφωνήσει τα λόγια μου και δεν μου είχαν υπογραμμίσει, πού παρασύρω σε ανυπακοή και ποιες είναι οι ψευδείς ειδήσεις. Έστειλα μία απάντηση. Δαχτυλογράφησα όλο το κείμενο και τους είπα να μου πουν πού συνέβαινε αυτό, διαφορετικά τους κάλεσα να βάλουν την υπόθεση στο αρχείο. Μού απάντησαν ότι η υπόθεση μπήκε στο αρχείο. Στην αρχή βγαίνουν κάποια πρωτοσέλιδα εκφοβισμού. “Ο εισαγγελέας θα κλείσει μέσα αυτούς τους αρνητές, τους παραπληροφορητές”. Μετά κανείς δεν κάνει πρωτοσέλιδο ότι η υπόθεση μπήκε στο αρχείο και άρα δεν υπάρχει νομικό θέμα. Εγώ δεν υπέκυψα στον εκφοβισμό. Συνέχισα και δεν υπήρξε κανένα θέμα. Η λογοκρισία έχει μπει εμμέσως μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και της εργοδοσίας. Το κράτος δεν μπορεί ακόμα να επιβάλλει κάποιες υποχρεωτικότητες. Αλλά τις επιβάλλουν εμμέσως εκβιαστικά οι εργοδότες. Είναι τρομερό, διότι το κράτος. Ο εισαγγελέας είχε πάρει μία εντολή, να μαζέψει τα λουριά σε όσους μιλούν ελεύθερα. Σε κάποιες χώρες αυτό γίνεται με πιο σκληρά από εμάς. Έχουμε φτάσει σε επίπεδα Γερμανίας 1940 σε κάποιες χώρες».
Για τα μέτρα που επιβλήθηκαν, ο Γρηγόρης Πετράκος ήταν απόλυτος.
«Καταρχήν είναι τόσο ελλιπή και λανθασμένα τα μέτρα. Φυσικά και παίρνουμε κάποια μέτρα. Όταν συμβαίνει κάποια κρίση, παίρνουμε κάποια μέτρα. Αλλά τα σωστά μέτρα. Όχι τα τελείως άδικα, που έχουν τρομερά δυσανάλογο αντίκτυπο στον κόσμο απ’ ό,τι καλό. Κι εγώ στις δημοσιεύσεις μου έχω πει μια σειρά από μέτρα πρόληψης, που έχω ακούσει από επιστήμονες και κοινωνιολόγους και ψυχιάτρους και γιατρούς, που θα είχαν πραγματικά αντίκτυπο και όχι αυτή την τρομερή μασκοφορία στον ανοικτό χώρο, στο δάσος. Δεν είναι μόνο ότι δεν σε προστατεύει η μάσκα. Αλλά ότι μαζεύει από την υγρασία τόσα πολλά μικρόβια, που καταρρακώνουν την υγεία σου. Είναι βλαβερή. Όλα αυτά έκαναν τον κόσμο να χάσει την εμπιστοσύνη του. Όταν, λοιπόν, οι ίδιοι ειδικοί χάνουν με τέτοιον τρόπο την αξιοπιστία τους, πώς περιμένουν να τους βλέπει ο απλός κόσμος ως Θεούς; Πού δεν θα έπρεπε να τους βλέπει ως Θεούς. Έτσι, κι αλλιώς δεν θα έπρεπε να τους βλέπει ως Θεούς. Όλοι ελέγχονται. Ακόμα και ο πιο ειδικός ελέγχεται. Όταν υποπίπτεις σε τόσες κωλοτούμπες, τόσο διαφορετικές, εκ διαμέτρου, μέσα σε ένα μήνα, απόψεις, ο απλός άνθρωπος, που κανονικά έβλεπε τον γιατρό και έλεγε “ό,τι μου πεις”, έτσι ήταν πάντα οι άνθρωποι εδώ. Εγώ έχω πατέρα γιατρό. Όλος ο περίγυρος κοίταζε τον γιατρό με σεβασμό. Ακόμα και αν είναι φίλος του, δεν τον λέει με το όνομά του, δεν θα πει “Κώστα”, αλλά τον αποκαλεί “γιατρέ μου”. Δείχνει τον σεβασμό του, σαν τον ιερέα. Είναι ένα ιερό πρόσωπο για τον κόσμο. Είναι τρομερό να χαθεί η εμπιστοσύνη αυτή. Δυστυχώς, τους παίρνει όλους η μπάλα. Αν σας δείξω τα μηνύματα που παίρνω από γιατρούς, απ’ όλη την Ελλάδα, που μου έγραφαν ότι όλα αυτά που έλεγα, ήταν ακριβώς έτσι και μου έλεγαν ότι εκείνοι δεν μπορούσαν να τα πουν, διότι θα τους απολύσουν, θα τους μεταθέσουν δυσμενώς, θα τους κάνουν επίπληξη, θα τους στείλουν στο πειθαρχικό, θα τους λοιδορήσουν. Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν την ηρωική έξοδο. Όπως και γίνεται, αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Φυσικά, πρέπει να ξεκινήσει από ψηλά. Ο απλός γιατρός, που είναι σε ένα νοσοκομείο, νιώθει ότι δεν έχει τόση δύναμη, ότι δεν μπορεί να πάει κόντρα στο σύστημα, διότι θα τον λιώσει. Αν μαζευτούν 5-10 καθηγητές, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή, και από πίσω τους συστρατρευθούν και άλλοι, όπως συνέβη και στη Γερμανία, που πίσω από ένα δικηγόρο έχουν συστρατευθεί 10.000 γιατροί και 1.000 νομικοί, το ίδιο θα συμβεί και στην Ελλάδα, σε λίγο».
Ο Γρηγόρης Πετράκος αναφέρθηκε στις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκε για να αλλάξουν τα σύμβολα της ανθρωπότητας.
«Έχει ήδη λοιδορηθεί και εκφυλιστεί τις τελευταίες 10ετίες το θέμα θρησκεία, που σχεδόν έχουν καταφέρει να απομακρύνουν τον κόσμο. Ξέρω, όμως, ότι ο κόσμος, που είναι πραγματικά πιστός και έχει τη θρησκευτικότητα και την ευλαβικότητα μέσα του, δεν θα επηρεαστεί. Αυτό που πάει να γίνει είναι μία αντιστροφή των συμβόλων. Ο πόλεμος παίζεται σε επίπεδο πληροφορίας και ψυχολογίας. Στη φιλοσοφία λέγεται αντιστροφή της πολικότητας. Προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν σύμβολα, τα οποία μέχρι τώρα συμβόλιζαν το καλό, να τα εργαλειοποιήσουν για το κακό του κόσμου. Ό,τι μέσα είχε η Ιερά Εξέταση τον μεσαίωνα και έκανε τον κόσμο να σιχαθεί τη θρησκεία, αν και ήταν λάθος διότι άλλο εκκλησία και άλλο θρησκεία, άλλο ιδεολογία, άλλο πολιτική. Αυτά τα μέσα χρησιμοποιούνται τώρα. Τότε υπήρχε μία Ιερά Εξέταση. Δεν μπορούσες να πεις τίποτα, διότι σε έκαιγαν στην πυρά. Τότε υπήρχε το σύμβολο της πίστης. Έπρεπε να δείχνεις ότι πιστεύεις αυτά που λένε. Τώρα γίνεται η ομολογία πίστης με τα σύμβολα που μας έχουν βάλει. Είναι φανερό ότι η μάσκα στους εξωτερικούς χώρους δεν είναι ιατρικό μέσο. Όταν βγαίνει ένας πολιτικός αρχηγός ή ένας παίκτης τένις σε ένα άδειο γήπεδο με τη μάσκα, δεν έγινε για να μην κολλήσει από τις καρέκλες. Έγινε γιατί πρέπει να μπει στη συνείδηση του κόσμου ότι υπακούμε. Κάθε στιγμή και ας μην υπάρχει λογική. Αυτός ο φανατισμός ο παλιός της θρησκείας, που η επιστήμη τον κατακεραύνωσε και έλεγε να ερευνούμε, θέλει να το κάνει η Επιτροπή των Ειδικών. Εργαλειοποιήθηκε η επιστήμη και έγινε σύγχρονη θρησκεία, Μόνο που δεν έχει τον άνθρωπο στο κέντρο της. Ούτε την αγάπη. Έχει τον φόβο στο κέντρο της και στην κορυφή έχει αυτό που λέμε παγκόσμια διακυβέρνηση».
Ιδιαίτερη ευαισθησία έδειξε ο Γρηγόρης Πετράκος, για τα μέτρα που εφαρμόστηκαν στα παιδιά.
«Αυτό το θέμα με πληγώνει ιδιαίτερα, διότι έχω μικρά παιδιά. Είναι τρομαχτικό. Αν μιλήσετε με ψυχιάτρους, με ψυχολόγους ή με πνευματικούς ανθρώπους, θα σας πουν τι αντίκτυπο έχει στον ψυχισμό ενός τετράχρονου, ενός πεντάχρονου ή και ενός οκτάχρονου παιδιού. Είναι φοβερό, εγώ το αποκαλώ ανθρωποθυσία. Όλο αυτό που γίνεται με πρόσχημα, τη φράση που ακούσαμε από πέρσι, να σώσουμε τον παππού και τη γιαγιά. Αλίμονο, ποιος δεν αγαπάει τον παππού και τη γιαγιά. Αλλά να υποχρεώσεις νεότερα και υγιή άτομα, που έχουν 70 και 80 χρόνια μπροστά τους να καταστραφούν ψυχολογικά, κοινωνικά και στην υγεία τους, προκειμένου να σωθεί εντός εισαγωγικών, ο παππούς, ο οποίος μπορεί από μόνος του να προφυλαχθεί διότι είναι ενήλικας και πολύ έμπειρος. Αντί το σύστημα να στραφεί στον ευπαθή, στον ηλικιωμένο, σε αυτόν που έχει όλες τις νοσηρότητες, στράφηκε οριζόντια κατά όλου του υγιούς πληθυσμού. Αυτό ήταν που εξαρχής μας τρέλανε όλους. Πώς γίνεται να μην επικεντρωνόμαστε στους ευπαθείς και τους πληγέντες και να παίρνουμε οριζόντια μέτρα, δηλαδή, θυσία των πολλών και των υγειών διότι μιλάμε για το 99,78 έναντι του 0,02. Άρα, όταν λες ότι θα κάνουν επτά δισεκατομμύρια υγιείς ένα εμβόλιο πειραματικό, που εγώ δέχομαι… Τα περισσότερα εμβόλια δοκιμάζονται 5 με 10 χρόνια. Με τη δικαιολογία του κατεπείγοντος καταλαβαίνω να χορηγηθεί οποιοδήποτε σκεύασμα σε κάποιον που κινδυνεύει. Αυτό, το δεχόμαστε όλοι. Γινόταν και πριν. Όταν κάποιος έχει καρκίνο και υπάρχει ένα πειραματικό φάρμακο, υπογράφει και λέει να το πάρει διότι θέλει να ‘χει μια ελπίδα. Δεκτό. Αλλά όχι αυτό το φάρμακο να το δίνεις σε υγιείς πριν δοκιμαστεί. Αυτό έχει συντελέσει ο κόσμος να μην μπορεί να χωρέσει στη συνείδησή του ότι λένε κάποιοι άνθρωποι και τους προειδοποιούν. Διότι λένε ότι αποκλείεται να γίνει αυτό το πράγμα σε τόσο μαζικό επίπεδο και ειδικά στα παιδιά. Δεν χωράει η συνείδησή τους το μέγεθος του εγκλήματος. Βέβαια, όποτε έχω τέτοιες συζητήσεις, η λύση σε αυτό είναι η αναφορά στην ιστορία. Ας διαβάσουμε λίγο ιστορία. Πόσες φορές έχουν γίνει γενοκτονίες, έχουν γίνει εγκλήματα ενάντια στην ανθρωπότητα; Ήξερε κάποιος πριν από το ’40, φανταζόταν ότι ο γερμανικός πληθυσμός, τι ήταν αυτοί; Φονιάδες; Όχι, ήταν απλοί άνθρωποι, που αγαπούσαν τις οικογένειές τους και τα παιδιά τους. Όμως, με ένα συγκεκριμένο ψυχολογικό τρόπο χειραγώγησης έφτασαν να κάνουν εγκλήματα μαζικά. Και φυσικά οι τωρινοί δεν θέλουν να έχουν την παραμικρή σχέση μαζί τους. Είναι ένας εφιάλτης που θέλουν να ξεχάσουν. Έτσι, συμβαίνει και τώρα. Με τη μετάθεση ευθύνης, όταν έρχεται ένα κακό υγειονομικό πρωτόκολλο στα νοσοκομεία, που λέει “κλείσε τον άρρωστο, απομόνωσε τον, να μην τον δει ούτε το παιδί του”. Πώς γίνεται αυτό; Έναν ηλικιωμένο, 80 χρονών, να τον κλείσεις στη ΜΕΘ 20 μέρες, χωρίς να βλέπει το παιδί του, να ακούει μόνο κάτι μηχανήματα και να τον αλλάζει κάθε δυο μέρες κάποιος. Αυτά δεν τα λέω εγώ, τα λένε οι επιστήμονες. Από την κακή ψυχολογία του και την κατάθλιψη, το ανοσοποιητικό του πέφτει σε τέτοιο βαθμό, χώρια τα άλλα προβλήματα, που δεν έχει καμία πιθανότητα να επιζήσει. Αντιμετωπίστηκε το ζήτημα τόσο μονοδιάστατα, χωρίς να ελεγχθούν όλες οι άλλες παράμετροι, που είναι τρομακτικά σημαντικές. Μού είπε ένας ψυχίατρος ένα παράδειγμα. Κάποιος είχε στο σπίτι ένα πρόβλημα με διαρροή οι σωλήνες του. Αντί να φωνάξει τον υδραυλικό να φτιάξει τη σωλήνα, πήρε μία μπάλα και γκρέμισε όλο το σπίτι. Γκρεμίστηκε όλη η κοινωνία συθέμελα, για να σταματήσει μία διαρροή, η οποία θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Το θέμα της αντιμετώπισης. Είναι το θέμα των φαρμάκων. Το ακούω από καθηγητές και γιατρούς, που διαβεβαιώνουν ότι υπάρχουν φάρμακα με αποτελεσματικά, της τάξεως του 80-95%. Και, μάλιστα, υπήρχαν από πέρσι. Ενώ τα εμβόλια και άλλες μέθοδοι πήραν την ένδειξη του κατεπείγοντος κι έγιναν θαύματα μέσα σε πέντε μήνες, ήδη έτοιμα φάρμακα και σκευάσματα, που κυκλοφορούν εδώ και 10ετίες, δεν έφτασαν ούτε στην Επιτροπή Ελέγχου. Αυτό είναι ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Πόσο μάλλον, όταν διαβεβαιώνουν οι γιατροί ότι από μόνοι τους έκαναν αυτές τις θεραπείες σε μεγάλο αριθμό ασθενών και 80 με 95% έγιναν καλά σε τρεις με πέντε μέρες. Αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί καταρχήν από τη Δικαιοσύνη. Καλώ δικηγόρους, νομικούς, εισαγγελείς, πανεπιστημιακούς, να παρέμβουν. Να γίνει άμεσα μία εξέταση. Είναι δυνατόν να υπάρχουν μονοκλωνικά αντισώματα; Είναι δυνατόν να υπάρχει η ιβερμεκτίνη; Είναι δυνατόν να υπάρχει η υδροξυχλωροκίνη; Το εμβόλιο ας αναπτυχθεί. Είναι η πρόληψη και ας χορηγηθεί στους ευπαθείς, που θέλουν να το πάρουν και υπογράφουν, μέχρι να εγκριθεί και να έχουμε τα αποτελέσματα σε πέντε χρόνια. Αυτό με χαροποιεί λίγο, εντός εισαγωγικών. Αυτή η απληστία του συστήματος, να πάει στο κόκαλο, θα φέρει την αντίδραση του κόσμου. Έβαλαν τη μάσκα στα παιδάκια τους, αλλά αν δω να γίνονται σε παιδάκια εμβόλια, που δεν έχουν δοκιμαστεί, νομίζω ότι κι εγώ θα πάρω την απόφαση να μετοικήσω».
Στη συνέχεια, ο Γρηγόρης Πετράκος αναφέρθηκε στους, κατά την άποψή του, στόχους των μέτρων.
«Να πούμε, λίγο, για τους στόχους αυτής της ιστορίας. Ο κόσμος μπερδεύεται. Υπάρχει και όλη αυτή η κοροϊδία της συνωμοσιολογίας. Πραγματικά είναι αστείο μετά από τόσους αιώνες πολέμων και συνωμοσίας στον πλανήτη, θα έπρεπε ο κόσμος να ‘χει καταλάβει ότι η συνωμοσία είναι ο νόμος. Δεν είναι η εξαίρεση. Είναι τρομερό αυτά που γίνονται στην Αμερική. Η Microsoft, ένας τέτοιος κολοσσός διαφημίζει με ευχάριστες μουσικούλες και παιδικές ότι “σας έχουμε εμείς, μαζί με την κυβέρνησή σας, τη λύση. Μην ανησυχείτε, μη φοβάστε. Δεν θα πεθάνει ο παππούς σας και η γιαγιά σας”. Δηλαδή, μεταθέτουν τον φόβο στα παιδάκια, ότι είναι υπεύθυνα. “Αλλά εμείς θα σας σώσουμε. Με το ηλεκτρονικό πιστοποιητικό που θα έχετε πια στο κινητάκι σας, θα δείχνετε την οθόνη, θα σας θερμομετρούν, θα μπαίνετε μέσα και όλα καλά”. Μα, να μεταθέτεις σε παιδιά την ευθύνη για την υγεία των υπέργηρων. Που όλοι ξέρουμε ότι η υγεία είναι τόσο πολυπαραγοντική. Το αν θα νοσήσει κάποιος από έναν ιό δεν εξαρτάται από αν θα βρεθεί δίπλα σε κάποιον άλλον που έχει τον ιό. Εξαρτάται απ’ όλη τη ζωή του, την προηγούμενη. Σε τι κατάσταση είναι το ασοσιοποιητικό του σύστημα, πώς τρεφόταν, τις ασθένειες έχει περάσει, αν γυμνάζει, αν καπνίζει. Χίλιες δυο επιλογές. Από τις επιλογές του έχει φτιάξει την υγεία του. Ερχόμαστε εμείς να φορτώσουμε στα παιδάκια το βάρος των υπέργηρων, των υπέρβαρων, των διαβητικών, των καρκινοπαθών. Να τους προστατέψουμε εμείς. Τα παιδάκια θα χρεωθούν μία μάσκα για τρία χρόνια, να μην μπορούν να αναπνεύσουν και να μην μπορούν να δουν ένα χαμόγελο; Έγκλημα. Ας φτάσουμε στους στόχους. Εκεί παίζεται η κοροϊδία και από στοχευμένους επαγγελματίες που κράζουν στο ίντερνετ. “Τι βρίσκεται πίσω από όλα αυτά; Όλοι θέλουν να καταστραφούν;”. Όλα αυτά τα αστεία. Όποιος τα λέει αυτά δεν έχει ιδέα πώς λειτουργεί το σύστημα. Ας πούμε τους ορατούς στόχους. Εδώ μπροστά μας, στο άμεσο μέλλον έχουμε τους άμεσους στόχους. Πρώτον ακύρωση εργασιακών και ατομικών ελευθεριών. Αυτό έχει ήδη συμβεί και πάει τώρα να εδραιωθεί. Νομοσχέδια βγαίνουν. Μέσα από τη φτωχοποίηση που έκαναν αυτά τα μέτρα ένα χρόνο και συνεχίζουν να την κάνουν, την εξαφάνιση της μεσαίας τάξης, την εξαφάνιση της πρώτης κατοικίας, όσες έμειναν θα τις πάρουν επίσημα. Ο Έλληνας είναι το τελευταίο προπύργιο. Σε όλο τον κόσμο μένουν στο νοίκι. Εδώ επειδή έχουμε ακόμα την οικογένεια ψηλά, υπάρχουν ιδιοκτησία. Κατάργηση των δικαιωμάτων μας για το καλό μας. Για την προστασία μας, την υγειονομική. Κι αυτό δεν είναι πρώτη φορά, που συμβαίνει. Ανά 10ετίες συμβαίνει. Το ίδιο έγινε με την τρομοκρατία. Κάθε 10 χρόνια έρχεται ένας μεγάλος μπαμπούλας, τον οποίο τον δημιουργούν και από τον οποίο έρχονται να μας σώσουν, αλλά πρέπει να δώσουμε κι εμείς κάποια δικαιώματα, για να σωθούμε. Το 2000 με τον τρομοκρατικό νόμο και τους Δίδυμους Πύργους έγιναν κάποια έκτακτα μέτρα για λίγο, αλλά έμειναν για πάντα. Άλλαξε η ζωή μας, από τότε, για πάντα. Έφυγε η τρομοκρατία. Δεν τη βλέπουμε. Τώρα έχουμε άλλους αόρατους εχθρούς. Αόρατους και τότε, αόρατους και τώρα. Με πολλά κοινά στοιχεία. Ίδιας προέλευσης. Τα επόμενα είναι τα ψηφιακά πιστοποιητικά, μέσω των οποίων θα ελέγχονται όλα τα προσωπικά δεδομένα μας και αν είμαστε υπάκουοι. Αν δεν είμαστε υπάκουοι, με την ταφόπλακα της κοινωνίας, που θα ‘ναι το ψηφιακό χρήμα, που είναι το τελευταίο, αλλά πολύ άμεσο μέτρο απ’ ό,τι μου λένε οι οικονομολόγοι. Όταν δεν θα ‘χεις φυσικό χρήμα πια και κάποιοι λένε ότι “έτσι θα παταχθεί η φοροδιαφυγή”. Ας έβρισκαν άλλους τρόπους να πατάξουν τη φοροδιαφυγή. Όταν θα έρχονται τα λεγόμενα capital controls, και η κάρτα του θα ‘ναι άκυρη, δεν θα μπορεί να σηκώσει το μαξιλαράκι του και να πάρει 1.000 ευρώ ή 500 που είχε για ώρα ανάγκης. Δεν θα μπορεί να πάρει ούτε τσίχλα, ούτε ψωμί. Κι αυτό δεν θα γίνεται μόνο με τα capital controls. Όπως στην Κίνα, όπου ήδη εφαρμόζεται η αξιολόγηση πολίτη. Αν ένας πολίτης δεν αξιολογείται σωστά, με το point system που έχουν, αν δεν κάνει τα εμβόλιά του, αν χρωστάει στο δημόσιο, θα κόβεται η κάρτα του. Δεν θα έχει ούτε ευρώ. Άρα, μιλάμε για πλήρη έλεγχο. Αυτός είναι ο άμεσος στόχος. Έχει καλλιεργηθεί εδώ και 10ετίες. Κάποιοι το έλεγαν πριν από 30 χρόνια και τους χαρακτήριζαν γραφικούς», υποστήριξε.
Βασικό ερώτημα, βέβαια, είναι τι μπορεί να κάνει όποιος διαφωνεί.
«Τι κάνουμε; Να μιλήσω λίγο στον απλό άνθρωπο. Εμμένουμε ακίνητοι στις αξίες μας. Δεν έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε. Είδα με μεγάλη μου δυσαρέσκεια πολύ κόσμο να σπεύδει να πετάξει στα σκουπίδια τα δικαιώματα αιώνων που αποκτήθηκαν με αγώνες για ένα φόβο μιας ίωσης του 0,2 % θνησιμότητας ή, για έναν εκβιασμό ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Οι πρόγονοί μας πήγαιναν με 100% θνησιμότητα στον πόλεμο, για να μην είμαστε εμείς σκλαβωμένοι. Υπάρχουν πράγματα πάνω από την υγεία. Υπάρχουν τα ιδανικά. Η ελευθερία είναι πάνω απ’ όλα. Αν δεν έχεις την ελευθερία, που δόθηκε στον άνθρωπο ως δώρο, έναντι όλων των υπόλοιπων πλασμάτων της δημιουργίας, είναι μόνο ο άνθρωπος που έχει ελεύθερη βούληση. Να έχει πνευματική άνοδο. Όχι να κάνει ό,τι θέλει, να βγαίνει έξω, για να διασκεδάσει. Να μπορεί να επιλέξει πώς θα ζήσει. Γι’ αυτό παλεύουμε», απάντησε ο γνωστός τραγουδιστής.
Επίσης ο Γρηγόρης Πετράκος ανέφερε το παρασκήνιο για την εκπομπή του Αντώνη Σρόιτερ «Tik Talk» που έκοψε ο Alpha.
«Το έμαθαν όλοι εκείνη την ώρα. Μέχρι πέντε λεπτά πριν έπαιζε το τρέιλερ. Ακόμα και συντάκτες της εκπομπής μου έστελναν μηνύματα ότι είχαν κάτσει να δουν την εκπομπή. Μετά ξαφνικά μπήκε μια ταινία. Μετά από αρκετές μέρες, ο δημοσιογράφος είπε ότι για λόγους κοινωνικούς, επειδή τα κρούσματα ήταν πολλά, δεν ήθελαν να ακουστούν τέτοιος λόγος, διότι θα ήταν υβριστικό προς τους θανάτους εκείνης της περιόδου. Δεν ήταν πολύ πειστική η απάντηση. Όταν κλήθηκα από τη σύνταξη της εκπομπής, επειδή δεν είμαι χθεσινός, είμαι 25 χρόνια στη σόου μπιζ και ξέρω πώς λειτουργούν τα κανάλια, στην αρχή δεν δέχτηκα, αλλά έθεσα κάποιους όρους, που ήμουν σίγουρος ότι δεν θα γίνουν δεκτοί. Έγιναν. Η εκπομπή περιορίστηκε από 15-20 καλεσμένους, που ήθελαν μόνο με βίντεο για να μπορούν να κάνουν τη συρραφή, σε τρία συγκεκριμένα άτομα, από 20 λεπτά συνέντευξη στο στούντιο. Ο κύριος Σύψας, εγώ και ο κύριος Καβαλιώτης, λοιμωξιολόγος, παιδίατρος, διευθυντής, από τη Θεσσαλονίκη, πάρα πολύ έμπειρος και καθηγητής. Εγώ γι’ αυτόν ήθελα να γίνει η εκπομπή. Κι όταν γράφτηκε ότι κόπηκε η εκπομπή του Πετράκου, το θεώρησα ντροπή, να λέγεται αυτό για μένα διότι μιλούσε ένας λοιμωξιολόγος, 40 χρόνια καθηγητής. Κι αυτά που έλεγε ήταν συνταρακτικά. Δεν μίλησε κανείς για τον καθηγητή. Δεν ήταν ειδικός αυτός; Και πιο ειδικός από τον κύριο Σύψα. Πολύ μεγαλύτερης εμπειρίας. Χωρίς να θέλω να τον μειώσω. Παρότι θεωρήθηκα εύκολος στόχος, με το σκεπτικό ότι τραγουδιστής είναι αυτός, εντάξει έχει κάποια επιχειρήματα, αλλά ο δημοσιογράφος θα μπορέσει να τον διαχειριστεί. Μετά θα μιλήσει και ο ειδικός της κυβερνητικής επιτροπής και θα τον σβήσει. Αλλά δεν έγινε έτσι διότι εγώ πήγα πάρα πολύ καλά διαβασμένος και προετοιμασμένος. Κι όπως η κουβέντα γύρναγε συνέχεια στα συνωμοσιολογικά, επειδή ήθελαν να περάσουν το προφίλ του συνωμοσιολόγου, εγώ γύριζα διαρκώς στα στοιχεία. Είχα πάει με πίνακες, με λινκς. Εγώ επειδή ήξερα τι θα συμβεί, δεν ήξερα με ποιον τρόπο, αλλά ήξερα ότι δεν ήταν δυνατόν να παίξουν όλα όσα είχα πει, είχα κάνει ένα βίντεο back up, αυτό το βίντεο, που έβγαλα τον Νοέμβριο. Το είχα ετοιμάσει, να ‘ναι έτοιμο, διότι έλεγα ότι αν δεν ήταν αυτά που είχα πει, ταυτόχρονα θα έβγαζα το βίντεο και θα έλεγα ότι εγώ αυτά είπα. Αλλά επειδή είδα την προηγούμενη μέρα ένα τρέιλερ που έλεγε ότι ο κύριος Σίψας αντικρούει τους συνωμοσιολόγους και βάζει τα πράγματα στη θέση τους κι έλεγε συνωμοσιολόγους μένα και τον καθηγητή, ένα υβριστικό τρέιλερ, το ίδιο πρωί έβγαλα το βίντεο στα Μέσα. Είχε 500.000 views σε μισή μέρα κι αυτός ήταν ο λόγος που έκοψαν την εκπομπή. Διότι αν έβαζαν την εκπομπή πετσοκομμένη, δεν μπορούσαν να την πετσοκόψουν, με κράτησαν 45 λεπτά για 20 λεπτά συνέντευξη και παρόλα τα 25 λεπτά παραπάνω, δεν έβρισκαν να κάνουν το κόψε – ράψε. Όταν το είδαν και με τους τρεις στη σειρά, δεν ήταν σαφής η νίκη της άλλης πλευράς. Οπότε θεώρησαν προτιμότερο να γίνει αυτή η προσβολή, διότι η δική τους αξιοπιστία επλήγη, παρά να ειπωθούν αυτά τα πράγματα», αποκάλυψε, ενώ αναφέρθηκε στη λογοκρισία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
«Υπάρχει τρομερή λογοκρισία, που επισήμως αυξάνεται και θα αυξηθεί στο μάξιμουμ τους επόμενους μήνες. Ήδη το FaceBook και το youtube λογοκρίνουν, κόβοντας με λογάριθμους τις δημοσιεύσεις, που δεν συμφωνούν με το επίσημο αφήγημα, από τη ροή στην αρχική σελίδα όταν μπαίνει κάποιος να δει τα νέα των φίλων του. Όταν έκανα πριν από έξι μήνες μία δημοσίευση και σε δύο ώρες είχε 10.000 αντιδράσεις, τώρα βλέπω ότι σε μία ώρα δεν υπάρχει ούτε το ένα πέμπτο. Επειδή ακόμα υπάρχει ακόμα αυτό με τις κοινοποιήσεις, δηλαδή, το βλέπουν αυτοί οι 1.000, το κοινοποιούν άλλοι 300.000 και ξαφνικά φτάνει κι αυτό εκεί που πρέπει. Αλλά γίνεται πιο αργά. Αλλά κι αυτό το διαχειρίζονται. Όπως ανακοίνωσε το FaceBook πριν από δύο – τρεις εβδομάδες, όπως το είπαν υπερήφανοι οι εκπρόσωποι των ελληνικών hoaxes, που είναι πολύ φίλοι μας, ότι επιτέλους, θα κόβει εντελώς από τη ροή των νέων όσες δημοσιεύσεις ανθρώπων, που κατ’ επανάληψη πιάστηκαν να γράφουν κάτι που δεν συμφωνεί με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ακόμα και αν αυτά ήταν από τα χείλη πολύ μεγάλων επιστημόνων. Εγώ είδα προχθές ένα συγκλονιστικό βίντεο ενός ανθρώπου που είναι ο εφευρέτης των εμβολίων mrna εμβολίων και λέει πράγματα τρομερά, για μελέτες που έχουν κάνει και βγήκαν τώρα στη δημοσιότητα. Το έψαξα από 10 διαφορετικά σημεία και επειδή το κατέβαζαν μέσα σε ένα λεπτό, το έσωσα στο κινητό μου, για να το έχω. Όχι ενός καλλιτέχνη, αλλά ενός ερευνητή που είναι σε πολύ υψηλή θέση. Αυτό, μπορεί να δικαιολογηθεί στη συνείδηση του κόσμου; Εντάξει, να λογοκρίνεις αυτόν που δεν είναι ειδικός. Αλλά τον ερευνητή; Τον γιατρό; Τον πανεπιστημιακό; Τον νομπελίστα; Τον Λικ Μοντανιέ, που είναι νομπελίστας για τη θεραπεία Και ακόμα χειρότερα, κάποιους πάνε να τους βγάλουν ψυχασθενείς. Βλέπουμε γκεμπελικές μεθόδους τρομερές. Δεν τις χωράει πια ούτε η δική μου αντίληψη».
Όσο για τις κατηγορίες ότι διχάζει τον κόσμο, ο Γρηγόρης Πετράκος τις απέρριψε κατηγορηματικά.
«Το αντίθετο. Αν είδατε και το βίντεό μου, άρχιζε έτσι ότι προσπαθούν να μας διχάσουν. Εγώ αγαπώ αυτόν που θέλει να κάνει το εμβόλιο. Αυτόν που φοράει μάσκα. Αγαπώ αυτόν που φοβάται. Αυτόν που δεν φοβάται. Διότι είμαι το ίδιο με εκείνον. Εμένα, που μου έχουν βάλει την ταμπέλα, του αρνητή, αν κάτσω σε μία παρέα και κάποιος φοβάται και θέλει να φορέσω μάσκα, θα τη βάλω ευθύς αμέσως, αν και θα προτιμούσα να φύγω», είπε.
Φυσικά, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να εμβολιαστεί και ανέπτυξε την επιχειρηματολογία του.
«Δεν θα πω τα τέρατα που έχουν έρθει στην αντίληψή μου. Θα πω τελείως τη λογική. Το λογικό, που μου έχουν πει όσοι επιστήμονες έχω μιλήσει, είναι ότι κάθε άνθρωπος είναι μία διαφορετική περίπτωση. Ιδιαίτερη. Η ιατρική οφείλει να είναι ala carte. Δεν μπορεί να εφαρμόζεται οριζόντια. Εσύ έχεις ένα γιατρό. Θα πας και θα σου πει: “Εσύ είσαι 30 ετών. Δεν έχεις νοσήματα. Γυμνάζεσαι. Το ηλικιακό σου background και της υγείας, αν το βάλουμε στατιστικά, θα δούμε ότι από τον κορωνοϊό ή, από οποιοδήποτε ιό και λοιμώδες νόσημα, ο κίνδυνός σου είναι της τάξεως του 0,02%, δηλαδή, 2 στους 100.000. Εσύ, λοιπόν, δεν έχεις κανένα λόγο να πάρεις ένα πειραματικό φάρμακο, διότι δεν ξέρεις τις άμεσες και πολύ περισσότερο τις μέσο και μακροπρόθεσμες παρενέργειές του. Άρα, αυτό πρέπει να δοθεί μόνο στους ανθρώπους που έχουν πραγματικά υψηλό κίνδυνο, όπως αυτοί που έχουν τις νοσηρότητες ή, οι πολύ ηλικιωμένοι, καθώς εκεί η θνησιμότητα φτάνει το 5 ή και το 7%. Αλλά κι αυτό πρέπει να ξαναειδωθεί κάτω από το πρίσμα των φαρμάκων. Διότι αν δοθούν φάρμακα, που αυτούς τους ηλικιωμένους και τους ευπαθείς, τους κάνουν καλά σε ποσοστό 80 με 95%, σκεφτείτε αυτά τα φάρμακα να είχαν δοθεί από πέρσι. Αντί για 12.500 θύματα του κορωνοϊού, όπως ονομάζονται, θα είχαμε 1500. Δεν θα είχαμε κανένα θέμα. Θα είχαμε λιγότερους νεκρούς και από τη γρίπη. Αυτό είναι τρομερό».
Ο Γρηγόρος Πετράκος αναφέρθηκε και στη σύσταση που έγινε για το εμβόλιο της AstraZeneca. «Θα μεταφέρω ό,τι έχω ακούσει από καθηγητές. Θα δούμε πολύ σύντομα μπροστά μας τα αποτελέσματα», προέβλεψε.
Για τη νομική άποψη της Βασιλικής Θάνου, ο Γρηγόρης Πετράκος είπε ότι «πρέπει να συσπειρωθούν όσοι άνθρωποι έχουν ακόμα αξίες και ηθική. Με πρώτους τους νομικούς. Παρακαλώ τους νομικούς, τους συνταγματολόγους, τους δικαστές, τους ανώτερους δικαστικούς, τους μεγαλύτερους σε ηλικία, που δεν έχουν λόγο να κινούνται με καριερίστικο τρόπο. Βγαίνουν πολλοί, αλλά πρέπει να γίνει σύσσωμο αυτό το πράγμα. Δεν μπορούν να περάσουν οι υποχρεωτικότητες. Θα περάσουμε σε άλλο στάδιο ανθρωπότητας, που δεν το θέλει κανείς μας».
Όσο για την πρεμούρα της κυβέρνησης να ψηφίσει το ακαταδίωκτο, για όλους τους εμπλεκομένους στη διαχείριση της πανδημίας, ο γνωστός καλλιτέχνης τόνισε ότι «είναι μία τσαπατσούλικη κίνηση, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν την αξιοπιστία. Είναι αστείο και καταρρίπτεται σε ένα δικαστήριο μέσα σε μια στιγμή. Άρα, δεν ισχύει. Να πέσουν οι ειδικοί στα μάτια του κόσμου. Όταν λες ότι κάνω κάτι και δεν έχω την ευθύνη…».