Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κοροναϊού και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του, καθώς και για την εξυπηρέτηση των πολιτών, εάν το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλον τρόπο, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:
- – Αναφορικά με την πορεία των αιτήσεών τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού.
Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ. - – Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων, που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- – Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238 – email: anapirika.epid@opeka.gr.
- – Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206 – email: anasfal.yperyhl@opeka.gr.
- – Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική δ/νση: protokollo@opekα.gr είτε με φαξ είτε ταχυδρομικά.
Για υποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης:
- – Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη δυνατότητα.
Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες, που θα παρέχονται.