Μπήκαμε από σήμερα στην εβδομάδα της Black Friday και απομένουν επτά μέρες για τη Cyber Monday. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων εξέδωσε ανακοίνωση με οδηγίες και συστάσεις προς τους καταναλωτές, τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και προς τους ταχυμεταφορείς.
«Με γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΕΕΤΤ συνιστά στις εταιρίες ταχυμεταφορών τα εξής: 1. Να προετοιμαστούν σε επιχειρησιακό επίπεδο για την προσεχή περίοδο έντονης ζήτησης, αξιοποιώντας την εμπειρία του τελευταίου 1,5 χρόνου, αποφεύγοντας πρακτικές που δύνανται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να προκαλέσουν ταλαιπωρία στους καταναλωτές. 2. Να επανεξετάσουν προσεκτικά τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης, να ενημερώσουν έγκαιρα τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/e-shops και κατ’ επέκταση τους χρήστες για τις όποιες μεταβολές, και να προσφέρουν αξιόπιστη ενημέρωση για την πορεία της αποστολής, ιδιαίτερα κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση/e-shop και πριν την τελική παράδοσή της στον παραλήπτη. Αν ο μεγάλος όγκος αποστολών προκαλεί δυσκολία ανταπόκρισής τους, να μην αναλαμβάνουν επιπλέον αποστολές, εφόσον δεν μπορούν να εγγυηθούν την έγκαιρη επίδοσή τους. 3. Να μεριμνήσουν για την αύξηση των ενεργειών παράδοσης στους παραλήπτες, με εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας π.χ. συνεργαζόμενες τοπικές εταιρίες ταχυμεταφορών/θυρίδες/σημεία εξυπηρέτησης διευρυμένου ωραρίου, έτσι ώστε να αποφεύγεται η μεγάλη αναμονή καταναλωτών έξω από τα καταστήματα των εταιριών ταχυμεταφορών για την παραλαβή δεμάτων. 4. Να αυξήσουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολείται με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των αιτημάτων των χρηστών, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων/παραπόνων και την πληροφόρηση των καταναλωτών. 5. Να εξαντλούν τη δυνατότητα επαναπροώθησης των αποστολών προς παραλήπτες που απουσίαζαν από το δηλωθέν σημείο παραλαβής. Επιπλέον συστήνεται η καθιέρωση πολιτικής για την παραμονή των ανεπίδοτων στο τοπικό υποκατάστημα για περισσότερες εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση των παραληπτών, όταν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος εντός του καταστήματος, καθώς και πρόσθετη ειδοποίηση πριν την επιστροφή στον αποστολέα», ανέφερε στην ανακοίνωσή της η ΕΕΤΤ.
Για την turnaround, ωστόσο, οι οδηγίες είναι περιττές. Ο Θοδωρής Ωνάσογλου και οι συνεργάτες του είναι πανέτοιμοι για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις με αξιοπιστία, ταχύτητα και απόλυτο σεβασμό. Η εμπειρία είναι το πολύτιμο όπλο και η διάθεση για διαρκή βελτίωση η εγγύηση!
Η Turnaround διαθέτει υπηρεσία για βαριά δέματα, για μεταφορές «εν είδει πρακτορείου» και καλύπτει κάθε ανάγκη του καταναλωτικού κοινού. Όλες οι πληροφορίες στο site της κορυφαίας εταιρείας, εδώ.