Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου προτίθεται να προσφέρει αμοιβή έως £5.000.000 σε μετρητά (πέντε εκατομμύρια λίρες Αγγλίας) από την προσωπική του περιουσία, σε όποιον παράσχει χρήσιμες πληροφορίες που θα επιτρέψουν την ακύρωση της παραγγελίας 107 επιπλέον αεροσκαφών της Airbus από την εταιρεία easyJet με συνολικό κόστος £4.500.000.000 (4,5 δισεκατομμύρια λίρες), που η easyJet αδυνατεί να πληρώσει.
Όποιος διαθέτει σχετικές πληροφορίες μπορεί να στείλει e-mail με πλήρη εμπιστευτικότητα στην ηλεκτρονική διεύθυνση easyJet-airbus-scandal@stelios.com και ο Sir Στέλιος θα αξιολογήσει τις πληροφορίες.
Η σχετική ανακοίνωση, το πλήρες κείμενο της οποίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ, έρχεται σε συνέχεια καταγγελιών του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, ήδη από το τέλος Μαρτίου, σχετικά με τη σχεδιαζόμενη αγορά νέων αεροσκαφών της Airbus από την εταιρεία easyJet.
Υπενθυμίζεται ότι ο ιδρυτής της easyJet Στέλιος Χατζηιωάννου στις αρχές Απριλίου προειδοποίησε εκ νέου το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ότι η βρετανική αεροπορική θα “ξεμείνει” από ρευστό τον ερχόμενο Αύγουστο εάν δεν ακυρώσει την παραγγελία περισσότερων από 100 αεροσκαφών από την Airbus άμεσα.
Ο Κύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος δεν έχει εκτελεστικό ρόλο στη διοίκηση της εταιρείας, αλλά του οποίου η οικογένεια ελέγχει το ένα τρίτο των μετοχών της easyJet, έχει θέσει ως στόχο την απομάκρυνση του CFO της εταιρείας, Andrew Findlay.
Δυο μέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 8 Απριλίου ο κ. Χατζηιωάννου γνωστοποίησε ότι έλαβε αίτημα για την απομάκρυνση δύο διευθυντών από το Δ.Σ. της εταιρείας, ενώ απειλούσε με μηνύσεις εάν “έστω και μια δεκάρα από τα χρήματα της εταιρείας” πάει στην Airbus. Όπως ανέφερε στο παρελθόν υπήρξαν διαφορές με κάποια διευθυντικά στελέχη για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, ιδιαίτερα – όπως σημειώνει – για τις ολοένα και μεγαλύτερες παραγγελίες αεροσκαφών από την Airbus.
H εταιρεία αποφάσισε, υπό την πίεση του ιδρυτή της Στ. Χατζηιωάννου και σε μια προσπάθεια διατήρησης της ρευστότητάς της, να προχωρήσει στην αναβολή παραλαβής 24 νέων αεροσκαφών A320 από την Airbus, τα οποία υπό κανονικές συνθήκες θα παραλαμβάνονταν εντός των ερχόμενων τριών ετών.